Pracownik Działu Wsparcia IT – HelpDesk – praca zdalna
Pracownik Działu Wsparcia IT – HelpDesk – praca zdalna
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Obsługa HelpDesk w dziale IT (pierwsza linia wsparcia)
• Kontakt telefoniczny i online z pracownikami w sprawie zgłoszonych problemów
• Diagnozowanie oraz rozwiązywanie prostych problemów IT (zdalnie)
• Instalacja, konfiguracja i bieżąca administracja systemami informatycznymi
• Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego
• Monitorowanie działania systemów i zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania
WYMAGANIA:
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
• Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
• Podstawowa znajomość sieci komputerowych (LAN, WAN, WLAN) i bezpieczeństwa IT
• Znajomość podstaw problemów związanych z codzienną eksploatacją sprzętu IT (PC, laptopy, smartfony, tablety, telefonia VoIP)
• Umiejętność pracy w środowisku Windows 11 / Windows Server 2022/2025, praca w środowisku domenowym Active Directory
• Umiejętność zdalnego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Zdolność do czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim
• Otwartość na komunikację online i telefoniczną w sprawie zgłoszeń
OFERUJEMY:
• Umowę o pracę
• Pracę zdalną
• Elastyczne godziny pracy w przedziale 7:00–17:00 (do indywidualnego ustalenia)
• Możliwość rozpoczęcia pracy „od zaraz”
• Rozwój zawodowy i zdobywanie nowych umiejętności
• Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
• Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
• Opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i bony świąteczne
• Zapomogi świąteczne, paczki dla dzieci oraz pomoc socjalną z ZFŚS