Pracownik biurowy- Call CENTER
Announcement
We will employ a person with Arabic language skills for the position:
Telephone patient advisor
Your responsibilities:
* Remote patient service: telephone, e-mail.
* Assisting the patient with needed information.
* Partnership approach.
* Making outgoing calls to patients interested in the company's services (warm base).
* Answering incoming calls from patients interested in the company's services.
* Customer service in accordance with company standards.
* Sales of services.
* Initial analysis of medical records.
* Taking care of the positive image of the company.
Our expectations:
* Highly developed communication skills.
* Ability to plan and effectively manage work time.
* Meticulousness and punctuality in performing assigned tasks.
* Understanding and cultivating work ethic.
* Having good diction.
* Those who like contact with people
* Confident and responsible for the assigned duties
* Ambitious and committed to work
* Knowledge of spoken and written Arabic (required)
* Having experience in customer service will be an additional advantage
This is what we offer
* We offer an interesting job in a company with experience and an established position on the foreign market.
* Substantive and operational support.
* Professional individual training thanks to which people without experience will quickly find their way to work.
* A clear and very transparent financial system allowing for high earnings.
* Guaranteed base PLN 6,500
* Bonuses on average PLN 3,000 - PLN 5,000 net. At the beginning, people with experience can get PLN 6,000 - PLN 8,000 net in bonuses alone.
* Contract of employment
[email protected]
_________________________________________________________________
Ogłoszenie
Zatrudnimy osobę z językiem Arabskim na stanowisko:
Telefoniczny doradca pacjenta
Twój zakres obowiązków:
Zdalna obsługa pacjentów: telefoniczna, mailowa.
Udzielanie pomocy pacjentowi w potrzebnych informacjach.
Partnerskie podejście.
Wykonywanie połączeń wychodzących do pacjentów zainteresowanych usługami firmy (ciepła baza).
Odbieranie polaczeń przychodzących od pacjentów zainteresowanych usługami firmy.
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.
Sprzedaży usług.
Wstępna analiza dokumentacji medycznej.
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Umiejętność planowania i efektywnego zarządzania czasem pracy.
Skrupulatność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
Zrozumienie i kultywowanie etyki pracy.
Posiadanie dobrej dykcji.
Lubiących kontakt z ludźmi
Pewnych Siebie i odpowiedzialnych za powierzone obowiązki
Ambitnych i zaangażowanych w pracy
Znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
Posiadanie doświadczenia przy obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
Oferujemy ciekawą pracę w firmie z doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku zagranicznym.
Wsparcie merytoryczne i operacyjne.
Profesjonalne indywidualne szkolenie dzięki któremu osoby bez doświadczenia szybko się odnajdą w pracy.
Jasny i bardzo przejrzysty system finansowy pozwalający na wysokie zarobki.
Gwarantowana podstawa 6500 zł
Premie średnio 3000 zł – 5000 zł netto na początek osoby z doświadczeniem potrafią uzyskać 6000 zł – 8000 zł netto samej Premii.
Umowa o pracę
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV z klauzulą poufności na adres: