Stanowisko: Opiekun Klienta w branży IT / Client Account Manager
Zakres obowiązków:
- Bezpośrednia obsługa klienta oraz udzielanie wsparcia technicznego telefonicznie i mailowo;
- Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów związane z funkcjonowaniem stron internetowych;
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta;
- Monitorowanie i raportowanie wszelkich kwestii związanych z obsługą klienta.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość działanie oprogramowania CMS (np. WordPress);
- Znajomość narzędzi typu CRM (np. ClickUp);
- Doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta.
Co oferujemy:
- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko;
- Elastyczne godziny pracy;
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu internetowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. W CV prosimy zawrzeć poniższą treść zgody:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez sm32 STUDIO z siedzibą w Żywcu przy ul. Sobieskiego 7 podanych przeze mnie danych osobowych, wykraczających poza katalog danych osobowych określony w przepisach prawa pracy regulujących zakres danych osobowych, których pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zawartych w formularzu kontaktowym i w załączonym przeze mnie CV w celu i na czas przeprowadzenia procesu rekrutacji. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie poprzez wysłanie informacji zawierającej imię, nazwisko i adres email drogą mailową na adres: [email protected]. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed wycofaniem zgody. Podanie ww. danych osobowych jest dobrowolne."