Wróć do wynkiów
dodano około rok temu

Specjalista/-tka ds. administracyjnych/Asystent/-ka Biura Zarządu (okolice Bielan Wr.)

Wrocław Polska
Wyświetleń: 958Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży inżynierii mechanicznej i przemysłowej - szukamy osoby do pracy na stanowisku: 

 

Specjalista/-tka ds. administracyjnych/Asystent/-ka Biura Zarządu

Miejsce pracy: okolice Bielan Wrocławskich

 

 

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • prowadzeniem sekretariatu poprzez m.in. kompetentną obsługę klientów i gości, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów, organizację i czuwanie nad kalendarzem spotkań członków Kadry Zarządzającej itp.
  • przygotowywaniem spotkań biznesowych z kontrahentami,
  • koordynacją obiegu dokumentów,
  • obsługą bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • wykonywaniem zadań zleconych przez Kadrę Zarządzającą,
  • budowaniem i zarządzaniem procesami administracyjnymi wewnątrz firmy w celu usprawniania działalności biznesowej,
  • dbaniem o utrzymywanie wysokich standardów w komunikacji pomiędzy Kadrą Zarządzającą, a poszczególnymi działami.

 

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office,
  • cechują Cię: wysoka kultura osobista, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • jesteś osobą systematyczną, wielozadaniową, skrupulatną, o dużym poczuciu odpowiedzialności i odporności na stres,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • dobra znajomość języka niemieckiego.

 

Co zyskasz na tym stanowisku:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (4000 - 4500 PLN netto),
  • bogaty pakiet benefitów (bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, NNW, dofinansowanie do zajęć sportowych, a także do kursów i szkoleń, spotkania integracyjne, brak korporacyjnej atmosfery),
  • pracę w dobrej, zespołowej atmosferze, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w obszarze nowych technologii,
  • przyjazną atmosferę w biurze.

 

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-tka-ds-administracyjnych/13024-13378-25-a64-2707.html 

 

Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.

 

W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta:

 "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych”

 

Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać  wysłania na adres e-mail: [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

 

 

"Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych"

Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż:

1.     Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2.

2.     Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected] lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław.

3.     Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:

a)       w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy,  w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),

b)       w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach.  Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),

c)       w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku.  Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

d)       w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

e)       w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

4.       Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5.       Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

a)       biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora,

b)       kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora,

c)       dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora,

d)       innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.),

e)       operatorom pocztowym,

f)        organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;

6.       Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą:

a)       do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO;

7.       Przysługuje Panu/Pani prawo do:

a)       żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,

b)       cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

c)       wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8.       Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

 

 

 

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Business Bridge Group Sp. z o.o.


,
71 788 05 88
Osoba Kontaktowa
Katarzyna
strona www:
bbgroup.com.pl

Zobacz podobne