Wróć do wynkiów
dodano około rok temu

Pracownik administracyjno-biurowy (praca dla studenta/tki studiów zaocznych)

Wrocław Polska
3500  PLN / m-c
Wyświetleń: 966Aplikacji: 1
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi instalacyjno-budowlane - szukamy osób do pracy na stanowisku:


Pracownik administracyjno-biurowy (praca dla studenta/tki studiów zaocznych)

Miejsce pracy: Wrocław

 

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • sporządzaniem, prowadzeniem, a także archiwizacją oraz kontrolą dokumentacji biurowej i finansowo-księgowej (współpraca z Działem Księgowym, wprowadzanie faktur dotyczących pracy biura do systemu, obsługa panelu administracyjno-biurowego, kontrola faktur biurowych, nadzór nad płatnościami, rozliczanie dokumentów w systemie, ewidencja wyciągów bankowych etc.),
  • prowadzeniem rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • współpracą z zewnętrznymi dostawcami różnych usług i materiałów biurowych,
  • współpracą z Działem Kadr w zakresie przekazywania danych do naliczania wynagrodzeń, a także prowadzenia prostej dokumentacji pracowniczej (prowadzenie kalendarza urlopów, badań pracowniczych itp.)
  • współpracą z firmą prawniczą (koordynacja korespondencji),
  • dbaniem o pozytywny wizerunek biura (przyjmowanie i obsługa gości),
  • kontrolą przepływu informacji w biurze, a także dbaniem o jego sprawne funkcjonowanie (zaopatrzenie biura w niezbędne materiały, kontrola sprawności sprzętów biurowych, nadzór nad firmą sprzątającą etc.),
  • innymi zadaniami zleconymi ad hoc przez Zarząd spółki.

 

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś osobą studiującą w trybie zaocznym,
  • posiadasz kilkumiesięczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
  • masz łatwość w sporządzaniu różnego rodzaju pism, a także w redagowaniu korespondencji mailowej,
  • jesteś osobą komunikatywną o bardzo dobrej organizacji pracy, a także rzetelną oraz sumienną,
  • cechujesz się wysoką kulturą osobistą, odpowiedzialnością oraz dokładnością w wykonywaniu zadań,
  • potrafisz dobrze obsługiwać sprzęt biurowy, a także pakiet MS Office (Word, Excel itp.),
  • potrafisz posługiwać się językiem angielskim na poziomie min. A2,
  • masz prawo jazdy kat. B - warunek konieczny.

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z początkowym wynagrodzeniem pomiędzy 3500 a 4000 PLN netto (możliwe dofinansowanie dojazdów do pracy),
  • doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej,
  • stałe godziny pracy 8-16 (poniedziałek - piątek),
  • lunch pracowniczy,
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód do użytku służbowego),
  • program szkoleniowo-wdrożeniowy,
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego.

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego:

 https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-administracyjno-biurowy/12771-12873-25-a64-2707.html


Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.

W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Strzegomskiej 42AB, 53-611 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych

Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.

 

"Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych"

Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Strzegomskiej 42AB.

2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected] adresem ul. Strzegomska 42AB, 53-611 Wrocław.

3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:

a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),

b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),

c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora,

b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora,

c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora,

d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.),

e) operatorom pocztowym,

f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;

6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą:

a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO;

7. Przysługuje Panu/Pani prawo do:

a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,

b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Business Bridge Group Sp. z o.o.


,
71 788 05 88
Osoba Kontaktowa
Katarzyna
strona www:
bbgroup.com.pl

Zobacz podobne