Konsultant ds.obsługi klienta- Call Center
FirmaHIT Transport Międzynarodowy, Spedycja i Logistyka sp. z o. o.poszukuje kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta
CALL CENTER
Miejsce pracy: ul. Jeździecka 19, Wrocław
OFERUJEMY:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, mile widziani studenci studiujący w trybie zaocznym
Wynagrodzenie podstawa plus prowizja od sprzedaży
Pakiet szkoleń wdrożeniowych, z zakresu podstaw transportu drogowego oraz obsługi klienta
Karta sportowa Medicover
Pakiet medyczny Luxmed
Telefon służbowy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Pozyskiwanie nowych klientów w ogólnie dostępnych bazach firm
Odświeżanie relacji biznesowych z klientami z bazy HIT TRANSPORT
Leadowanie nowych klientów do działu transportu i działu spedycji
Wprowadzanie nowych klientów i przedstawianie im możliwości transportowych firmy HIT TRANSPORT
Przyjmowanie i przekazywanie zleceń do działu transportu i spedycji
Prowadzenie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu
Kontrola i nadzór nad obiegiem dokumentacji
Współpraca z innymi oddziałami w firmie
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
Zaangażowania i umiejętności komunikacyjnych
min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży w call center (lub mniej, ale szybko się uczysz)
Sumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
Odporności na stres, umiejętności szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
Chęć stałego rozwoju i otwartość na zmiany
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich wyżej wskazanych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko „Konsultant ds.obsługi klienta” przez administratora danych – spółkę HiT Transport Międzynarodowy, Spedycja i Logistyka Sp. z o. o. z siedzibą w Wolsztynie 64-200 ul. Dworcowa 27. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez wskazanego administratora danych.