Wróć do wynkiów
dodano ponad 2 lata temu

Kierownik Działu Rozliczeń Spółek Transportowych

Wrocław Polska
Wyświetleń: 1836Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Powyżej 4 lat

Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od ponad 18 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 22. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1500 firm.

Aktualnie dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi z zakresu obsługi kadrowo – płacowej, rachunkowości oraz doradztwa gospodarczego - poszukujemy Kandydata na stanowisko: 

Kierownik Działu Rozliczeń Spółek Transportowych

Miejscowość: Wrocław (woj. dolnośląskie)

 

Bardzo dobrze, jeżeli:

Posiadasz 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w obszarze księgowości

Ukończyłeś studia wyższe na kierunkach, takich jak: Finanse, Księgowość lub Ekonomia

Posiadasz praktyczną umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz narzędzi ERP (Symfonia)

Znasz zagadnienia z zakresu finansów i rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego

Cechuje Cię otwarte nastawienie, entuzjazm oraz umiejętność pracy w zespole

Zależy Ci na pracy w Firmie, która umożliwi Ci rozwój zawodowy oraz zapewni pakiet szkoleń

Mile widziane doświadczenie w spółkach transportowych

 

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:

Prowadzenie działań księgowych Spółki oraz nadzór nad prawidłowym rozliczaniem podatkowym zgodnie z przepisami prawa

Tworzenie i nadzorowanie procedur obiegu dokumentów

Planowanie pracy oraz monitorowanie realizacji zadań przez podległy zespół

Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych

Rozliczanie inwentaryzacji, delegacji służbowych, umów leasingu

Wystawianie faktur sprzedaży oraz windykacja należności

Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi

Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami

 

Firma zapewni Ci:

Pracę w zgranym, pozytywnie nastawionym zespole specjalistów

Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B

Nowe wyzwania zawodowe, które pozwolą Ci na rozwój kompetencji

Merytoryczne wsparcie przełożonych

Równowagę między życiem zawodowym, a prywatnym

Niezbędne narzędzia pracy, tj. komputer/laptop, samochód służbowy

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Grupa Progres


,
607121253
Osoba Kontaktowa
Katarzyna Królik

Zobacz podobne