Elektromonter / Serwisant - Branża IoT & Proptech [Praca mobilna]
Twój zakres obowiązków
- Instalacja i konfiguracja urządzeń służących do zdalnego odczytu liczników energii/wody/gazu/ciepła, pozyskiwania danych z odnawialnych źródeł energii
- Wymiana liczników energii elektrycznej (rzadziej wody) montaż i konfiguracja modułów komunikacyjnych do liczników
- Obsługa serwisów i weryfikacja poprawności działania systemu u istniejących klientów
- Przegląd budynków pod kątem przygotowania do instalacji systemu
- Kompletowanie i prefabrykacja urządzeń
Nasze wymagania
- Minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe jako elektromonter
- Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (preferowane elektronika, elektrotechnika, automatyka, informatyka lub pokrewne)
- Umiejętność czytania schematów elektrycznych i tworzenia dokumentacji technicznych
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Swoboda w posługiwaniu się elektronarzędziami
- Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości (powyżej 3m)
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Uprawnienia SEP do 1kV
Mile widziane
- Znajomość zagadnień dot. automatyki budynkowej i BMS
Opis stanowiska:
Twoja praca będzie polegać na przeprowadzaniu serwisów lub instalacji naszych urządzeń i liczników w budynkach takich jak hale magazynowe, sklepy wielkopowierzchniowe, galerie handlowe i biurowce.
Często wymieniamy liczniki energii elektrycznej, bezpośrednie i pół-pośrednie, spinamy je w sieć RS485, ustawiamy parametry komunikacyjne i podłączamy do naszych bramek telemetrycznych, które odczytują z nich wszystkie dane. Montujemy również nowe liczniki energii, także modułowe, pozwalające na pomiar zużycia energii na poszczególnych obwodach w istniejących rozdzielniach, bez ich przebudowy.
Zbieramy w naszym systemie dane również z liczników wody, gazu, ciepła, chłodu. Integracja z nimi wymaga dodania odpowiedniego modułu i jego konfiguracji. Moduły wysyłają dane z liczników radiowo do bramek zamontowanych wcześniej w rozdzielniach elektrycznych, nie trzeba ciągnąć okablowania.
W zależności od miesiąca będziesz ok. 75% czasu spędzał w terenie. Budynki naszych klientów znajdują się w bezpośredniej bliskości dużych miast tj. Warszawa, Katowice, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Poznań, Gdańsk.
Pozostałe 25% czasu, to praca w biurze. Wtedy Twoim zadaniem będzie przygotowanie urządzeń i sprzętu potrzebnego do pracy u klienta oraz omówienie z zespołem tego na jakim etapie są wykonywane prace. Jeśli będziesz mieć pomysły na to, jak możemy poprawić pracę, to świetnie! Jesteśmy otwarci na to, żeby wcielić je w życie.
Pracujemy od poniedziałku do piątku, ale średnio 1-2 razy w roku zdarza się, że do wykonania prac konieczne jest wyłączenie zasilania np. całej linii produkcyjnej, wówczas planujemy te prace w weekend lub dzień wolny.
Mieszkasz poza Wrocławiem i chciałbyś dla nas pracować? W porządku – to możliwe. Skontaktuj się z nami żeby poznać szczegóły.
Jesteś zainteresowany? Aplikuj już dziś!
Prosimy o umieszczenie niniejszego oświadczenia w wysyłanym CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Rhino spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000862241, NIP: 8943159824, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”