Zatrudnimy Asystenta ds. administracyjnych
PRM Grupa zatrudni w biurze (dzielnica Warszawa Wawer)
Pracownika biurowego (Asystent ds. administracyjnych)
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie prac biurowych
2. Odbieranie telefonów
3. Kontakt i rozmowy telefoniczne z petentami, klientami i kontrahentami
4. Pomoc adminstracyjna w poszczególnych działach firmy (dział usług opiekunczych, dział Księgowości, dział Kadr, itd.)
5. Wyszukiwanie / research tematyczny zwiazany z bieżącymi potrzebami firmy
6. Archiwizacja i digitalizacja dokumentów
7. Prowadzenie baz danych (w Excellu)
8. Redagowanie pism i prowadzenie korespondencji
9. Wsparcie działu mediów społecznościowych i działu rekrutacji
10. Koordynacja umow z dostawcami zewnętrznymi
11. Inne prace administracyjne związane z bieżącymi potrzebami firmy
Zgłoszenia (list motywacyjny, CV oraz widełki oczekiwanego wynagordzenia), prosimy przesyłać na maila: