Specjalista ds. wsparcia sprzedaży rozwiązań IT
Zakres obowiązków:
· Przygotowywanie wycen i ofert handlowych
· Prowadzenie korespondencji handlowej,
· Systematyczna praca z systemem CRM
· Diagnoza i analiza potencjału potencjalnych klientów
· Dbanie o kontakty z Klientami oraz rozwijanie współpracy
· Koordynacja spotkań z Klientami
· Pozyskiwanie Klientów
Poszukiwane kompetencje:
· Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania relacji z klientami
· znajomość branży IT/software
· Umiejętności identyfikacji szans sprzedażowych i skutecznej progresji zakończonej pozyskiwaniem zleceń
· Wysoka kultura biznesowa
· Mile widziana znajomość systemu Jira
· Mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań softwarowych/usług/projektów/systemów IT
Prześlij nam swoje CV na adres e-mail: [email protected]
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).