Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta
Aktualnie dla naszego klienta, dystrybutora papieru, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa
Praca stacjonarna: (24 dni pracy home office do wykorzystania)
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi Klienta
Opis stanowiska:
bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji
planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień
rozwój sprzedaży u obecnych Klientów , w tym przygotowywanie oferty i cenników dla Klientów oraz składanie ofert Klientom
rozwiązywanie reklamacji Klientów przy współpracy z innymi działami w firmie
wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach odpowiednich modułów
prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
Wymagania:
minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży i obsłudze Klienta
mile widziane doświadczenie w branży poligraficznej i/lub biurowej
wykształcenia średniego, wyższe mile widziane
zaangażowania w realizowane zadania
umiejętności budowania relacji biznesowych i współpracy
dobrej organizacji pracy własnej
nastawienia na osiąganie celów
Mile widziane
znajomość systemu SAP
Oferujemy:
ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie
wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności oraz atrakcyjny system premiowy zależny od osiąganych rezultatów
prywatną opiekę medyczną Allianz, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne
telefon służbowy
możliwość rozwoju zawodowego