Specjalista ds. obsługi klienta i monitoringu płatności
Specjalista ds. obsługi klienta i monitoringu płatności
Zakres obowiązków:
- Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami
- Udzielanie wsparcia, przyjmowanie dyspozycji oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów
- Obsługa korespondencji przychodzącej (korespondencja elektroniczna i listowna)
- Prowadzenie działań związanych z monitoringiem spłat należności
- Obsługa statusów płatności (przelewy przychodzące)
- Wsparcie administracyjne w bieżącej działalności firmy
- Współpraca z innymi działami w ramach organizacji.
Wymagania:
• Zdolności komunikacyjne oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem;
• Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych - posługiwanie się poprawną polszczyzną, dobra dykcja
• Wykształcenie minimum średnie
• Umiejętność obsługi komputera i programów pakietu Office
• Wysoka kultura osobista
• Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi Klienta związanej z produktami finansowymi
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Pakiet dodatkowych benefitów: pakiet medyczny, multisport
• Możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w certyfikowanych szkoleniach
• Możliwość pracy hybrydowej
• Możliwość rozwoju w strukturze firmy
• Przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół
• Dodatkowe premie uzależnione od osiąganych wyników