Recepcjonistka
Twój zakres obowiązków
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w kancelarii;
• skanowanie, opisywanie i segregowanie do poszczególnych grup korespondencji przychodzącej i dokumentów w obiegu elektronicznym;
• wysyłka pism procesowych i sądowych;
• praca przy korespondencji wychodzącej (przygotowywanie kopert, etykiet) pocztą i elektronicznie;
• obsługa skrzynki pocztowej oraz mailowej kancelarii;
• odbieranie telefonów, przyjmowanie kurierów oraz listonosza;
• przygotowywanie sali konferencyjnej przed spotkaniami z klientami;
• wsparcie działu prawnego i działu księgowego w drobnych sprawach z dziedziny pisania pism, pełnomocnictw, wprowadzania do systemu księgowego faktur i wyciągów bankowych;
• kontakt telefoniczny z Urzędami, Sądami i innymi instytucjami;
• wizyty w urzędach;
• zamówienia artykułów biurowych i spożywczych (rozpakowywanie asortymentu);
• bieżące prace porządkowe, jak wynoszenie śmieci, drobne porządki;
• organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych,
• zamieszczanie w mediach społecznościowych kancelarii postów przygotowywanych przez pracowników.
Nasze wymagania
• Dyspozycyjność od Poniedziałku do Piątku;
• Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe;
• Wysoka kultura osobista, dyskrecja;
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
• Biegła znajomość pakietu MS Office;
• Znajomość mediów społecznościowych;
• Samodzielność, asertywność;
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Dokładność i nastawienie na rezultat;
• Punktualność.
To oferujemy
• możliwość rozwoju zawodowego,
• stabilne zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę lub umowę zlecenie
• miłą atmosferę w pracy w kameralnym zespole,
• możliwość nauki i zdobywania doświadczenia.