Wróć do wynkiów
Coberon Chronos Consulting
dodano 8 miesięcy temu

Recepcjonistka

Warszawa Polska
6000-7000  PLN / m-c
Wyświetleń: 948Aplikacji: 3
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok
Od zarazOd zarazDla studentówDla studentówDla młodzieżyDla młodzieży

Recepcjonistka Biura - umowa na zastępstwo z możliwością przedłużenia

Lokalizacja: Warszawa (Mokotów)

Zakres obowiązków:

  • Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące).
  • Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej).
  • Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości.
  • Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders).
  • Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących).
  • Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura.
  • Obsługa sali konferencyjnej i gości.
  • Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym.
  • Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu.
  • Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw.
  • Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura.
  • Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności).
  • Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów.
  • Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem.
  • Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna).
  • Inne prace zlecone przez Kierownika Biura.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku biurowym,organizacyjnym lub pokrewne.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Język angielski na poziomie B2.
  • Swobodna obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
  • Dobra organizacja pracy, wielozadaniowość.
  • Komunikatywność.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo (18 miesięcy, z możliwością przedłużenia)
  • Wynagrodzenie na poziomie 6000-7000 brutto
  • Pracę stacjonarną w biurze niedaleko galerii Westfield Mokotów
  • Pakiet opieki medycznej (Luxmed)
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Coberon Chronos Consulting


Warszawa, Polska
884644449
Osoba Kontaktowa
Kinga Szafranek

Zobacz podobne