New Business Sales Manager
Hybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech wykorzystujących AI.
Posiadamy biura w m.in. Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju.
Od 10 lat oferujemy i rozwijamy wiele narzędzi z obszaru digital marketingu z wykorzystaniem algorytmów AI. Naszym celem jest zapewnienie doskonałej efektywność kampanii reklamowych.
Dzięki zespołowi doświadczonych programistów jesteśmy pionierem w zapewnieniu zestawu narzędzi i usług programistycznych dla reklamodawców i marek. Zapewniamy zwiększenie wydajności reklam i efektywność targetowania.
W ramach grupy hybrid.ai w VOX Exchange rozwijamy technologię rozpoznawania obrazu i tworzymy formaty reklamowe InImage.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
New Business Sales Manager (direct clients)
Miejsce pracy: Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie zajmowała się całym cyklem sprzedaży: proaktywne poszukiwanie potencjalnych klientów. Głównie będą to klienci bezpośredni oraz reprezentanci marek, pozyskiwanie i rozwój leadów, spotkania z klientami, przygotowanie ofert, negocjacje, zawarcie umowy oraz utrzymanie kontaktu posprzedażowego również cross-selling i up-selling.
Zakres pracy:
- Poszukiwanie potencjalnych klientów i dotarcie do decydentów (klienci bezpośredni oraz reprezentanci marek)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
- Realizacja celów sprzedażowych
- Prowadzenie spotkań z klientami
- Zapewnienie w systemie CRM aktualnej informacji o statusach rozmów z klientami
- Realizacja KPI sprzedażowych
- Współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację zleceń
Szukamy osób z:
- Doświadczeniem w sprzedaży rozwiązań z obszaru marketingu – sprzedaż doradcza
- Doświadczeniem i umiejętnością poszukiwania nowych klientów
- Doświadczeniem i umiejętnością prowadzenia rozmów również z klientami na poziomie managerskim i C-Level
- Umiejętność docierania do osób decyzyjnych
- Umiejętnością rozmowy o zaawansowanych rozwiązaniach IT z klientami nie posiadającymi wiedzy z tego obszaru
- Biegłą znajomość j. polskiego i min. B2 j. angielskiego
- Wysoko rozwiniętymi umiejętnościami sprzedaży i prowadzenia rozmów z klientami
Co oferujemy:
- Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning
- Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami
- Współpraca przy projektach AI
- Możliwość pracy hybrydowej
- Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy
- Możliwość nauki nowych narzędzi
- Możliwość rozwoju w innych obszarach i przejście na inne stanowiska
- Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy)
- Opieka medyczna
- Podstawa + system prowizyjny
- Wybór formy umowy