Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Zakres obowiązków:
- Weryfikacja dokumentów dostarczanych przez klientów
- Kompletowanie dokumentów
- Drukowanie dokumentów i dostarczanie do odpowiednich partnerów
- Tłumaczenie dokumentów (przesyłanie i odbiór)
- Komunikacja mailowa i telefoniczna z klientem
Wymagania:
- Dobra organizacja pracy
- Odpowiedzialność
- Komunikatywna znajomość języka polskiego i rosyjskiego
- Samodzielność
Praca w trybie hybrydowym.
O NAS
Fundacja InterStud działa od pięciu lat. Naszym głównym celem jest wspieranie cudzoziemców w procesie nauki i pracy w Polsce. Obecnie realizujemy projekt, który jest nakierowany na przybliżenie polskiego systemu edukacji dla obcokrajowców. Chcemy by stał się on przystępny dla każdego obcokrajowca w Polsce oraz zwiększył liczbę cudzoziemców pobierających naukę w naszym kraju. W związku z tym poszukujemy do swojego zespołu Młodszego specjalisty ds. obsługi klienta, który wesprze nas w realizacji bieżących zadań.