Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży
Zakres obowiązków:
· Prezentowanie oferty handlowej wstępnie zainteresowanym Klientom biznesowym
· Zbieranie i weryfikacja informacji i/lub dokumentów niezbędnych do oceny kredytowej Klientów
· Negocjowanie warunków rozpoczęcia współpracy z Klientami i przygotowywanie stosownych dokumentów
· Obsługa Klienta w początkowej fazie współpracy
· Aktywizacja Klientów w zakresie korzystania z posiadanych usług
· Systematyczne uzupełnianie oraz aktualizowanie danych w CRM
Wymagania:
· Doświadczenie w pracy z klientem (mile widziana sprzedaż telefoniczna lub bezpośrednia)
· Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel – praca z danymi na co dzień)
· Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2)
· Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami
· Samodzielność i dobra umiejętność organizacji pracy
Oferujemy:
· Prywatna opieka medyczna
· Dofinansowanie zajęć sportowych
· Dofinansowanie nauki języków
· Karta lunchowa
· Elastyczne godziny pracy i tryb pracy hybrydowej
· Dofinansowanie dojazdów do pracy
· Program rekomendacji pracowników
· dzień wolny na wolontariat