Konsultant linii wsparcia technicznego produktów sieciowych
Opis stanowiska:
Poszukujemy samodzielnej osoby, która będzie wspierać klientów, instalatorów oraz patnerów w zakresie technicznego doradztwa i rozwiązywania problemów produktów sieciowych marki Tenda i IP-COM (routery, systemy Mesh Wi-Fi, kamery monitoringu, switche i inne). Dodatkowo będzie odpowiedzialna za szkolenia u naszych partnerów/klientów.
Wynagrodzenie - 6500-9500 PLN brutto (przy umowie o pracę) ALBO 7000-11000 PLN netto (przy kontrakcie B2B).
Praca stacjonarna w biurze firmy przy ul. Górczewskiej 216 (Warszawa), od poniedziałku do piątku, od 8 do 16.
Zakres obowiązków:
- wsparcie techniczne dla klientów oraz pracowników marek Tenda oraz IP-COM;
- udzielanie mailowo i telefonicznie porad oraz rozwiązań (w przypadku pracowników - również na miejscu);
- udzielanie informacji dotyczących produktów sieciowych Tenda Polska, w tym szczegółów technicznych i konfiguracyjnych;
- organizowanie szkoleń, roadshowów, webinarów;
- sprawdzanie zgodności informacji na kartach produktowych oraz w katalogach firmowych z rzeczywistością i wskazywanie ewentualnych błędów;
- pomoc przy tłumaczeniu i przygotowywaniu dokumentacji technicznej, kart produktowych oraz katalogów ofertowych w języku polskim;
- zarządzanie i konserwacja sprzętu i narzędzi do rozwiązywania problemów;
- orientowanie się w postępach branżowych oraz u konkurencji;
- opcjonalnie - przygotowywanie krótkich recenzji produktów sieciowych na potrzeby firmy.
Nasze wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w rozwiązywaniu problemów klientów z branży sieci i monitoringu przez telefon lub e-mail;
- praktyczne doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu urządzeń dla użytkowników końcowych (routery, punkty dostępowe, switche, kamery itp.)
- podstawowa znajomość protokołów TCP/IP;
- podstawowa znajomość komponentów oraz urządzeń sieciowych (routerów, systemów Mesh Wi-Fi, mostów CPE, repeaterów i extenderów, punktów dostępowych, switchy...);
- znajomość narzędzi do zarządzania siecią i rozwiązywania problemów sieciowych;
- szybkie reagowanie, umiejętność wczucia się w sytuację oraz problemy klienta;
- bycie na bieżąco z rozwojem technologii;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- mile widziana znajomość marek z branży;
- wykształcenie wyższe, preferowane studia z zakresu nauk technicznych lub kierunków związanych z technologiami informacyjnymi (zachęcamy również do aplikowania absolwentów kierunków informatycznych lub pokrewnych z zakresu komunikacji, którzy niedawno ukończyli naukę).