Wróć do wynkiów
oferta bezpłatna
dodano 9 dni temu

Kierownik Działu Infrastruktury nr ogłoszenia WZL.110.20.2024/WAD DIF

Warszawa flagPolska
Wyświetleń: 38Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum 4 lata
Od zarazOd zaraz

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

nr referencyjny: WZL.110.20.2024/WAD DIF

Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa poszukuje kandydatów do pracy. 

Liczba osób: 1, wymiar etatu: 1, umowa na okres próbny

 Jeśli zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, pracy w krajowej jednostce z długoletnią tradycją, otwartej na współpracę międzynarodową, odpowiedzialnej za organizację działalności normalizacyjnej, to zgłoś się do nas. Dołącz jako Kierownik Działu Infrastruktury w Wydziale Administracyjnym

Twoje zadania:

1) Nadzór nad realizacją zadań przez podległych pracowników, udział w doborze kadr pracowniczych, dokonywanie ocen pracy pracowników Działu Infrastruktury.

2) Bezpośredni nadzór nad utrzymaniem sprawności infrastruktury technicznej w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie oraz współdziałanie przy utrzymaniu infrastruktury zajmowanej przez placówki zamiejscowe.

3) Sporządzanie rocznych planów remontów oraz harmonogramów konserwacji związanych z infrastrukturą techniczną budynku.

4) Opracowywanie danych do planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania infrastruktury, napraw i remontów, zakupu materiałów, itp.

5) Przygotowanie dokumentów i projektów umów lub udzielenia zleceń, w zakresie określonym w pkt 2, w zgodności z przepisami wewnętrznymi PKN i przepisami ogólnymi w szczególności z Ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz monitorowanie ich realizacji.

6) Monitorowanie realizacji umów w zakresie infrastruktury, udział w odbiorze prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych oraz opisywanie w tym zakresie faktur.

7) Bieżące prowadzenie książki obiektu.

8) Realizacja dostaw, usług i robót budowlanych nie objętych przetargami w zakresie działania.

9) Realizacja zadań w zakresie udzielania zamówień publicznych dotyczących Działu Infrastruktury zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.

10) Organizowanie i nadzorowanie transportu samochodowego i prowadzenie gospodarki samochodami PKN - eksploatacja, przeglądy, ubezpieczenia, szkody.

Dlaczego warto?

• dołączysz do firmy z tradycjami i nowoczesną kulturą organizacji 

• nie znudzisz się - praca jest różnorodna 

• zdobędziesz i rozwiniesz nowe umiejętności - zapewniamy wsparcie i swobodę w zwiększaniu Twoich kompetencji poprzez szkolenia 

• samodzielnie zorganizujesz swoją pracę 

Możemy Ci zaoferować:

• stabilną pracę w elastycznych godzinach od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy 

• możliwość świadczenia pracy zdalnej

• wynagrodzenie zawsze na czas, benefity płacowe: trzynasta pensja, nagrody jubileuszowe 

• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, takie jak: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe oraz zapomogi finansowe

• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

• możliwość doskonalenia języka angielskiego w godzinach pracy 

• podnoszenie kwalifikacji przez udział w kursach i szkoleniach

• miejsce pracy w dobrej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)

• możliwość podjęcia pracy od zaraz 

Oczekujemy:

• wykształcenia wyższego technicznego;

• co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie administrowania budynkiem, zamówień publicznych, spraw technicznych, gospodarki materiałowej, doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników; 

• wiedzy ogólnobudowlanej – znajomości ustawy Prawo budowlane, znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;

• bezpośredniej realizacji zadań zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami, przetwarzania danych osobowych;

• umiejętności korzystania z pakietu MS Office (w szczególności dobrej obsługi Excela);

• umiejętności rozwiązywania konfliktów, nastawienia na osiąganie celu, dobrej komunikacji (ustnej i pisemnej) oraz organizacji pracy, systematyczności, dokładności, cierpliwości;

• kursów i szkoleń z zamówień publicznych;

• umiejętności redagowania pism urzędowych;

• posiadania obywatelstwa polskiego, korzystania z pełni praw publicznych, nieskazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

Mile widziane:

• wykształcenie techniczne o kierunku budownictwo, architektura, inżynieria sanitarna;

• doświadczenie w pracy w administracji publicznej, doświadczenie w prowadzeniu inwestycji i remontów w budynku;

• znajomość klasyfikacji budżetowej - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 02.08.2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie klasyfikacji części budżetowych oraz określenia ich dysponentów;

• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;

• umiejętność pracy pod presją czasu.

Złóż wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny 

2. CV 

3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe 

4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn) 

5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego

6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.12.2024 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN): 

1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, ul. Świętokrzyska 14 w Warszawie, I piętro, pok. nr 109.

2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: [email protected]

Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty. 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych – KLAUZULA INFORMACYJNA

Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób, w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: [email protected]

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polski Komitet Normalizacyjny


,
22 5567659
Osoba Kontaktowa
Agnieszka Wypustek