

Dział obsługi klienta i Back Office
Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się firmą YÖMleko, która zmienia konserwatywny rynek mleczarski w Polsce i Niemczech. Z naszymi ekologicznymi termostatycznymi produktami mlecznymi w ceramicznych słoiczkach wprowadzamy trend rzemieślniczego wytwarzania na masowe półki mleczne. A dzięki naszym wielokrotnego użytku opakowaniom aktywnie walczymy z odpadami plastikowymi.
Szukamy ambitnych pracowników do działu obsługi klienta i Back Office w Warszawie, którzy pomogą nam osiągnąć te cele i przyczynią się do dalszego wzrostu sprzedaży oraz skali działań operacyjnych.
Twoje zadania:
- Planowanie wysyłek
- Przyjmowanie zamówień od dystrybutorów i sieci detalicznych w Polsce i Niemczech
- Przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie dokumentów towarzyszących towarowi
- Operacje logistyczne, zamawianie i śledzenie transportu
- Praca w systemie ERP
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego i rosyjskiego (znajomość ukraińskiego i/lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość systemów ERP i EDI
- Odpowiedzialność i dokładność w realizacji zadań logistycznych
- Orientacja na klienta
Dlaczego YÖMleko?
Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie oraz świetne perspektywy rozwoju kariery w firmie o rosnącym potencjale. Jeśli chcesz pracować w energicznym i zgranym zespole, zapraszamy do aplikowania. Wyślij swoje CV na adres e-mail: [email protected]
Nasza strona: yomleko.pl