Customer Service Specialist / Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Obecnie dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy:
Customer Service Specialist / Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Budowanie i utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami,
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
- Ścisła współpraca z Sales Managerami oraz innymi działami m.in działem planowania, logistyki, produkcji , księgowości w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów
- Aktualizacja i weryfikacja zamówień,
- Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki,
- Koordynacja procesu reklamacji (przyjęcie reklamacji, zlecenie do zaopiniowania do działu jakości, decyzja o przyjęciu reklamacji, zlecenie wystawienia faktury korygującej do księgowości
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
- mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta
- umiejętność współpracy z klientami i innymi departamentami w firmie
- wysoka komunikatywność
- bardzo dobra organizacja pracy
- znajomość SAP – mile widziana
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, program sportowy).