Asystent/Asystentka Zarządu
ABES AUDIT Sp. z o.o. to firma audytorska nr 3951 ciesząca się opinią innowacyjnego i solidnego audytora na rynku podmiotów zajmujących się badaniami i przeglądami sprawozdań finansowych oraz innych usług atestacyjnych.
ABES AUDIT Sp. z o. o. była inicjatorem i kierowała zespołem ekspertów, który przetłumaczył na rynek polski trzy przewodniki, w tym Przewodnik stosowania Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej w badaniu małych i średnich jednostek.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowiska: Asystent/ki Zarządu.
Twój zakres obowiązków
· Obsługa korespondencji i poczty elektronicznej,
· Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze,
· Opisywanie faktur zakupowych i klasyfikacji wg. kosztów – archiwizacja,
· weryfikacja i opis faktur kosztowych, współpraca z księgowością i firmami zewnętrznymi,
· obsługa telefoniczna biura, zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji firmy oraz działu administracji,
· prowadzenie dokumentacji zakupów,
· nadzór nad realizacją bieżących napraw i konserwacją wyposażenia biurowego,
· nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wyposażenia biurowego,
· zadania bieżące (m.in. komunikacja z pracownikami, obieg dokumentów, organizacja spotkań zdalnych),
· dodatkowe zadania zlecone przez przełożonego (m.in. przygotowywanie prezentacji, dokumentów, organizacja szkoleń),
Nasze wymagania
· Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
· Potrafisz samodzielnie ustalać priorytety i dążyć do wyznaczonych celów
· Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min rok
· Potrafisz działać wielozadaniowo
· Jesteś skrupulatna/y i rzetelna/y
· Jesteś osobą otwartą i komunikatywną oraz lubisz pracę z ludźmi
· Szybko się uczysz i lubisz nowe wyzwania
· Potrafisz pracować pod presją czasu
· Posiadasz licencjat
· Posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
· Komunikujesz się w języku angielskim
· Posiadasz umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
· Studentki 4/5 rok kierunki ekonomiczne
· Doświadczenie w księgowości
· Otwartość na nowe wyzwania
To oferujemy
· Prace w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie
· Stabilne zatrudnienie
· Przyjazne środowisko pracy
· Elastyczne godziny pracy
· Możliwość zdobycia doświadczenia w branży księgowo-audytorskiej
· zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę zlecenie (okres próbny), a następnie umowę o pracę
· działania rozwojowe tj.: szkolenia wewnętrzne, dostęp do elektronicznej biblioteki na serwerze, docelowo szkolenia online na własnej platformie
· możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów
· przyjazną atmosferę pracy
· możliwość pracy zdalnej
· elastyczny czas pracy
Wymiar czasu pracy: część etatu (co najmniej 3 dniu w tygodniu) lub pełny etat
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ABES AUDIT Sp. z o. o. z siedzibą w: ul. J. Bema 60, 01-225 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:
Zgadzam się na przetwarzanie przez ABES AUDIT Sp. z o.o. (Pracodawca) moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Pracodawcę.
W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail: [email protected]