Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń i Reklamacji
Poszukujemy pracowników na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń i Reklamacji
Nasze wymagania:
· Wykształcenie minimum średnie
· Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta
· łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
· znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
Zakres obowiązków:
· Rejestrowanie i obsługa standardowych zgłoszeń Klientów indywidualnych
· Rejestrowanie i obsługa standardowych reklamacji Klientów indywidualnych
· Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi zasadami
· Rejestrowanie kontaktów z Klientami w systemach informatycznych
Oferujemy:
· Pracę na pełen etat
· Umowę o pracę
· Praca 8h między godziną 7:00 a 17:00
· Benefity: premie oraz karta Multisport
Prosimy o dodanie klauzuli RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. (RODO)”. FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (certyfikat APT nr 6231)