Specjalista Ds.Wsparcia Technicznego z językiem francuskim
Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem francuskim
Lokalizacja Praca 100% zdalna
Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego- przejdziesz profesjonalne szkolenie!
Do Twoich obowiązków należeć będzie obsługa klientów francuskojęzycznych (połączenia przychodzące, e-mail i chat)
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów.
Wymagania:
- Zorientowanie na obsługę klienta, ciepła i wesoła osobowość.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
- Znajomość języka francuskiego co najmniej na poziomie B2+/c1
- Zamieszkanie na terenie Polski
- Pozwolenia na pracę i pobyt w Polsce
- Gotowość do podjęcia pracy zdalnej
- Gotowość do podjęcia pracy na pełen etat
- Gotowość do podjęcia pracy od początku września
- Gotowość do podjęcia pracy zmianowej
Oferta:
- Praca na pełen etat
- Praca zmianowa- godziny i zmiany do ustalenia
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w młodym i międzynarodowym zespole
- Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Rekrutacja online i praca 100% zdalna
- Praca od początku września
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV!
Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.) #pracazdalnazjęzykiemfrancuskim