Specjalista ds. Kadr
Specjalista ds. Kadr
miejsce pracy: woj. pomorskie
ZADANIA:
· Sporządzanie teczek osobowych, prowadzenie i aktualizacja akt osobowych
· Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (przygotowywanie umów, aneksów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy, etc)
· Wystawianie zaświadczeń dla pracowników
· Ewidencja, rozliczanie czasu pracy i nieobecności, urlopów, zwolnień lekarskich
· Monitorowanie ważności badań lekarskich, szkoleń BHP, wystawianie skierowań
· Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy
· Sporządzanie i terminowe przekazywanie dokumentów do ZUS
· Kontrola prowadzenia ewidencji czasu pracy, a w szczególności absencji
WYMAGANIA:
· Preferowanie wykształcenie średnie – kierunkowe lub wyższe
· Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
· Znajomość przepisów prawa pracy
· Znajomość MS Office (szczególnie Excel)
· Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
OFERTA:
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
· Pracę w rodzinnej firmie będącej na rynku od kilku pokoleń
· Narzędzia niezbędne do pracy