dodano ponad 2 lata temu
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Sopot Polska
20-100 PLN / h
Wyświetleń: 1844Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
ZADANIA NA STANOWISKU:
- Obsługa Infolinii dla Klientów
- Aktywne umawianie spotkań dla przedstawicieli firmy (połączenia wychodzące) oraz udzielania niezbędnych informacji klientom
- Skuteczne rozpoznawanie potrzeb Klienta i budowanie relacji
- Skrupulatne raportowanie działań w systemie
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
WYMAGANIA:
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra dykcja, posługiwanie się poprawną polszczyzną, przyjemny głos
- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
- Dobra organizacja pracy oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
- Skuteczność w realizacji celów
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
OFERUJEMY:
- Umowę zlecenie
- Praca w Sopocie z widokiem na morze
- Elastyczny grafik pracy między 9:00-19:00, od poniedziałku do soboty, Ty wybierasz ile będziesz chciał pracować (min. 40 godzin w miesiącu)
- Szkolenie wstępne (produktowe, systemowe, sprzedażowe)
- Wsparcie Koordynatorów w realizacji codziennych obowiązków
- System motywacyjny (premie, konkursy)
- Pracę w firmie z 12-letnim doświadczeniem poszerzającej udziały w rynku
- Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy (to Ty możesz zostać Koordynatorem)
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).