dodano około miesiąc temu
Manager / Managerka Projektu
Sochaczew Polska
Wyświetleń: 130Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
inne
Doświadczenie:
Minimum 3 lata
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie pojedynczymi klientami, zapewnienie wymaganego standardu obsługi klienta oraz budowanie, utrzymanie i rozwój partnerskich relacji z klientami,
- Bliska współpraca z działami odpowiedzialnymi za planowanie zasobów i rekrutację w celu zapewnienia ciągłości operacji,
- Odpowiedzialność za tworzenie zespołu operacyjnego: wdrożenie podległych pracowników, delegowanie zadań, bieżąca ocena pracy pracowników, udzielanie pracownikom systematycznej informacji zwrotnej oraz zapewnienie regularnych indywidualnych spotkań ewaluacyjnych,
- Odpowiedzialność za tworzenie i realizacje budżetów kosztów operacyjnych dla kontraktów oraz ciągłe zwiększanie efektywności operacyjnej i kosztowej,
- Podejmowanie działań pro-sprzedażowych otwierających nowe możliwości u klientów,
- Wdrażanie inicjatyw i pomysłów innowacyjnych zmierzających do optymalizacji procesów oraz wprowadzania najlepszych praktyk u Klientów.
Nasze wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia w branży usługowej- sprzątanie, logistyka,
- Min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie w zarządzaniu portfelem projektów,
- Gotowość do pracy w różnych lokalizacjach na terenie Polski centralnej i północnej,
- Gotowość do pracy w zadaniowym czasie pracy,
- Znajomość środowiska Excel w szczególności Excel na bardzo dobrym poziomie,
- Czynne prawo jazdy kat. B,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego- min. B1,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, pozwalające na codzienny kontakt i obsługę klienta,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- Pracę w zadaniowym czasie pracy → co to znaczy w praktyce? Realizujesz wyznaczone przez przełożonych i klientów zadania bez szczegółowo wyznaczonych ram czasowych,
- Kompleksowe wdrożenie w obowiązki stanowiskowe,
- Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy,
- Codzienne wsparcie wykwalifikowanego zespołu,
- Pakiet benefiów,
- Możliwość dzielenia się wiedzą i umiejętnościami podczas wewnętrznych szkoleń organizowanych przez firmę.
Informujemy, że Administratorem danych jest SAMSIC POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą
w Katowicach przy ul. Astrów 10. Dane zbierane są dla potrzeb
rekrutacji oraz są przechowywane przez 2 lata od momentu aplikacji
kandydata na dane stanowisko. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich
danych oraz ich poprawiania. W celu skorzystania ze swoich praw
wynikających z RODO, w tym w celu odwołania zgody, należy skontaktować
się z Administratorem pod adresem poczty elektronicznej:
kodo(at)samsic.pl. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych).
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).