Wyświetleń: 1736Aplikacji: 0
Doświadczenie:
Powyżej 4 lat
Do Twoich zadań należeć będzie:
- organizowanie i nadzorowanie całości działalności ekonomiczno-finansowej Spółki
- nadzorowanie i realizacja procesu ZSZ obsługa finansowa
- inicjowanie, koordynowanie i kontrolowanie podejmowanych przedsięwzięć ekonomicznych, finansowych i organizacyjnych, zmierzających do poprawy wyników finansowych Spółki
- inicjowanie i opracowywanie analiz oraz informacji problemowych, dotyczących planowania zadań (w tym planów techniczno-ekonomicznych i finansowych Spółki) jak również realizacji tych planów
- nadzorowanie i kontrolowanie wszelkich operacji finansowo-gospodarczych pod względem ich poprawności oraz prawidłowości rozliczeń podatkowych
- ustalenie zakresu prowadzenia księgowości i obsługi kasowej pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej
- nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonanych przez inne jednostki organizacyjne
- dokonywanie planowanych i doraźnych kontroli gospodarczych oraz prowadzenie rejestru protokołów tych kontroli
- nadzór, wsparcie merytoryczne i organizacyjne nad pracą działu księgowości
- sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów na potrzeby Zarządu
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, US, ZUS, PFRON)
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki
Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:
- wykształcenie wyższe kierunkowe, najlepiej ekonomia, rachunkowość lub finanse
- co najmniej 5 - letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym, najlepiej na stanowisku głównego księgowego (mile widziane w firmie IT)
- uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- praktycznej znajomości ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
- postawy proklienckiej, świadomości biznesowej i zaangażowania
- samodzielności, zdolności analitycznego myślenia, odpowiedzialności za powierzone zadania
- terminowości, umiejętności planowania i dobrej organizacji czasu pracy,
- dynamicznej osobowości i pozytywnego podejścia do nowych tematów
- znajomości systemów klasy ERP, w tym mile widziana znajomość oprogramowania XL
Co Tobie oferujemy:
- środowisko pracy oparte na współpracy, zaangażowaniu, dobrej atmosferze, wymianie wiedzy i doświadczenia (przekonaj się czytając opinie naszych pracowników i kandydatów w zakładce➡️ "dlaczego ZETO", na naszej stronie kariery)
- doświadczony zespół specjalistów na pokładzie,
- elastyczność we wdrażaniu zmian, w budowaniu strategii rozwojowej działu księgowego,
- możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów,
- możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem,
- współpracę w oparciu o dowolną formę umowy,
- dostęp do produktów i usług Firmy po preferencyjnych cenach (abonament telefoniczny, dostęp do Internetu i telewizji, sprzęt elektroniczny),
- benefity takie jak: dofinansowanie do karty multisport, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
Prosimy aplikować przez link: https://short.sg/j/21258444
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).