Wróć do wynkiów
dodano 30 dni temu

Asystentka zarządu

Rumia Polska
Wyświetleń: 132Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-

Obowiązki:

Wsparcie Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych.

Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych wydarzeń

Obsługa Korespondencji: Monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz tradycyjną, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów. 

Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami.

Działania promocyjne.

Tworzenie grafiki (reklama firmy).

Przygotowywanie i opracowanie pism,.

Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Opracowywanie prezentacji, raportów, notatek oraz innych dokumentów.

Koordynacja Zadań: Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań związanych z realizacją projektów i inicjatyw strategicznych.

Obsługa Gości: Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz organizacja spotkań biznesowych.

Prowadzenie Bieżącej Analizy i Monitoring: Monitorowanie bieżących wydarzeń i trendów w branży

Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, Koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę.

Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.

Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.

Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych.

Organizacja zamówień.

Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

Wspieranie innych działów w firmie.

Zarządzanie przestrzenią biurową.

Wymagania:

Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem,

Dyspozycyjność,

Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,

Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,

Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi,

Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany,

Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku

Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

Umiejętność nawiązywania dobrych relacji

Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej

przyjazną atmosferę

pracę w zgranym zespole

udział w szkoleniach i możliwość rozwoju osobistego

kartę Multisport 

sprzęt służbowy

możliwość wpływania na kierunki działalności i rozwoju organizacji

ciekawą pracę i perspektywy rozwoju zawodowego;

Zgłoś się do nas!

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: k...@dlawa... Wyświetl e-mail

 

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Fundacja Dla Was


,
58 500 87 28
Osoba Kontaktowa
Bartłomiej Engelbrecht

Zobacz podobne