Kierownik Operacyjny
Dla naszego klienta z branży produkcji styropianu poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Operacyjnego.
WYMAGANIA NA STANOWISKU:
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, logistyka, zarządzanie).
• Doświadczenie zawodowe w dziale operacyjnym, w tym 2-letnie na podobnym stanowisku.
• Zaawansowana znajomość MS Excel – tabele przestawne oraz prezentacja danych.
• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i prezentowania rozwiązań na poziomie zarządczym.
• Umiejętność pracy w zespole, rozwinięte kompetencje społeczne.
• Zaangażowanie, dokładność, skrupulatność.
• Dobra organizacja pracy, priorytetyzacja zadań i systematyczność.
• Elastyczne podejście nastawione na rozwiązywanie problemów.
• Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku o dużej zmienności.
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
ZAKRES ZADAŃ/OBOWIĄZKI:
1. Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań krótkoterminowych firmy w tym wdrażanie inicjatyw, pomysłów wspierających codzienne rozwiązania oraz egzekwowanie procesów w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa.
W tym:
Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników procedur i zasad (które w ubiegłym roku zostały w dużej mierze spisane i uporządkowane) - to ciągły proces, za który będzie odpowiedzialny Kierownik operacyjny. Znaczną część czasu pochłonie również rozwiązywanie problemów związanych z życiem codziennym firmy (awarie, przeglądy itp.).
2. Analiza danych historycznych (wydajność, efektywność, koszty), wyciąganie wniosków na rzecz podejmowania kolejnych decyzji w sprawie przyszłości firmy.
Poszukiwanie oszczędności, poprzez analizę kosztów między innymi:
• Analiza kosztów transportu (przewoźnicy zewnętrzni, transport własny)
• Analiza zużycia prądu
3. Obsługa procesu reklamacji.
• Ewidencja, rozpatrywanie reklamacji oraz kontakt z Klientem
4. Podejmowanie decyzji w zakresie efektywnego zarządzania zespołem pracowników, nadzór nad Biurem Obsługi Klienta oraz kontrolowanie standardów działania firmy.
Zakres obowiązków BOK:
• Przyjmowanie zamówień, ewidencja zamówień (wprowadzanie do planu produkcji) oraz raportowanie
• Planowanie tras, kursów
• Współpraca z przewoźnikami zewnętrznymi (negocjacja cen), raporty transportowe
• Obsługa floty – 6 aut (serwis samochodów, naprawy, ewidencjonowanie kosztów)
• Rozliczanie kierowców (premie) – 5 kierowców
• Kontakt z Klientem (informacja o planowanej dostawie, ewentualnych opóźnieniach)
5. Zawieranie nowych projektów i realizacja działań inwestycyjnych nakierowanych na długofalowy rozwój przedsiębiorstwa.
OFERTA:
1. Wynagrodzenie podstawowe:
8000 brutto podstawa + średnio miesięcznie bonus 3000 pln brutto. Dodatkowo indywidualne bonusy za ukończone wieksze projekty.
2. Forma zatrudnienia/rodzaj umowy:
• Umowa o pracę (pełny wymiar czasu pracy)
3. Narzędzia pracy:
• auto służbowe – ryczałt lub opel astra
• laptop
• telefon
4. Dodatkowe benefity
• opieka medyczna
• karta sportowa
• Ubezpieczenie w Allianz
• W piątek o 1h, krótszy dzień pracy
• Możliwość zakupu w specjalnych cenach produktów spółki dla siebie i rodziny
• 1000 zł rocznie budżet na rozwój umiejętności – szkolenia indywidualne.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2192a3323fd84e11a8e85511cc2afa8a