Specjalista ds. obsługi klienta (branża IT)
Zakres obowiązków:
· Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez wysoki poziom usług i wysoką dbałość o relacje
· Aktywne poszukiwanie klientów dla produktów softwareowych
· Przygotowywanie ofert handlowych i przeprowadzanie prezentacji produktowych
· Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
· Przygotowywanie raportów sprzedażowych
Wymagania:
· Doświadczenie w branży, najlepiej w zakresie usług i sprzedaży IT
· Umiejętność analizy i oceny możliwości handlowych
· Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami
· Zorientowanie na wynik
· Dobra znajomość języka angielskiego ( warunek konieczny)
Oferujemy:
· Atrakcyjne wynagrodzenie
· System premiowy zgodny z tym, co naprawdę potrafisz osiągnąć
· Dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi
· Pracę przy ciekawych biznesach i projektach on-line
· Długoterminową współpracę i stabilność
· Niezależność, samodzielność oraz odpowiedzialność
· Środowisko otwarte na dyskusje i Twoje własne pomysły
· Kartę MultiSport
· Elastyczne godziny pracy: model hybrydowy/praca w biurze
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez Devpark sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zeylanda 3/9 60-808 Poznań dla celów procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Devpark sp. z o.o.. W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie, jednak cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem przez Ciebie zgody. Devpark sp. z o.o. nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w przypadku przetwarzania danych w procesie rekrutacji. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych określa Polityka prywatności..