Specjalista ds. marketingu i promocji
Twój zakres obowiązków
Planowanie i realizacja kampanii reklamowej. Kontrola wydatków reklamowych w ramach budżetu reklamowego.
Umieszczenie reklamy. Wyszukiwanie najbardziej dochodowe i efektywne platformy reklamowe (wyszukiwanie i praca z zewnętrznymi kontrahentami).
Osiągnięcie planu rekrutacji.
Przygotowanie, promocja i prowadzenie imprez angażujących. Prowadzenie follow-up po wydarzeniu.
Kontrolowanie pracy wszystkich wykonawców (reklama kontekstowa itp.).
Analiza działań marketingowych.
Dostarczenie raportów dla siedziby głównej.
Generowanie leadów (stały przepływ leadów wysokiej jakości).
Organizacja udziału we wszystkich imprezach zewnętrznych (wystawach, konferencjach, festiwalach).
Praca z recenzjami.
SMM (treści, reklama).
Adaptacja i zamawianie wszelkich materiałów marketingowych.
Przygotowanie i rozpoczęcie pracy ze szkołami. Przygotowanie i kontrola pracy promotorów.
Marketing e-mailowy.
Odpowiedzialność za wizerunek marki w Internecie, budowanie zaufania oraz zaangażowania klientów.
Nasze wymagania
Minimum 1 rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii płatnych lub pracy w agencji reklamowej.
Praktyczna znajomość Google Ads, Meta Ads i Google Analytics.
Dobra znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
Możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt po 3 miesięcznym okresie próbnym na umowie zlecenia.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Nie korporacyjną atmosferę w pracy.
Kim jesteśmy?
Akademia Komputerowa Step - od 1999 roku jest liderem w zakresie edukacji informatycznej. Jesteśmy największą międzynarodową firmą z setkami tysięcy absolwentów na całym świecie. Specjalizujemy się w edukacji informatycznej dorosłych i dzieci.
Dostarczamy najbardziej odpowiednią i pożądaną wiedzę, która pozwoli naszym absolwentom stać się częścią najlepszych światowych firm informatycznych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.