Wróć do wynkiów
dodano ponad 2 lata temu

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego

Poznań Polska
Wyświetleń: 1835Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Miejsce pracy: Poznań

 

ZADANIA:

  • Bieżąca obsługa sklepów internetowych kontakty z klientami
  • Wsparcie w koordynacji procesu reklamacji
  • Kontrola stanów magazynowych
  • Monitorowanie wyników sklepu internetowego: ilość odwiedzających, ilość kupujących, wielkość transakcji, stopień pokrycia rynku, itp.
  • Współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień
  • Współudział w planowaniu, wdrażaniu i ewaluacji projektów z zakresu e-commerce, w tym współtworzenie kalendarza promocji w sklepie
  • Komunikacja wewnątrz firmy w zakresie marketingu sklepu internetowego
  • Kontrola publikacji w Social Mediach i komunikacji z użytkownikami oraz współpraca z moderatorami
  • Przygotowywanie raportów i analiz podsumowujących działania sklepów 
  • Regularne monitorowanie i analiza działań konkurencji
  • Współpraca z podwykonawcami – agencjami, drukarniami, programistami
  • Obsługa systemu ERP w zakresie pełnionej funkcji: rejestr klientów sklepu internetowego, rejestr warunków,  rejestr indeksów produktowych
  • Analiza narzędzi z zakresu e-commerce i marketingu celem wykorzystania w firmie

·       Proponowanie zmian i usprawnień w sklepie internetowym

WYMAGAMY:

·       Wykształcenia średniego lub wyższego

·       Znajomość podstaw języka niemieckiego – warunek konieczny

·       Wiedzy z zakresu e-commerce i obsługi klienta

·       Znajomości specyfiki marketingu online i aktualnych trendów w tej dziedzinie

·       Doświadczenia w obsłudze sklepu internetowego

·       Doświadczenia w monitorowaniu social mediów i współpracy z moderatorami

·       Mile widziana praktyczna znajomość WooCommerca na WordPress

·       Biegła obsługa komputera w środowisku WINDOWS: Word, Excel oraz doświadczenie w obsłudze programów typu ERP, a zwłaszcza modułu fakturowanie oraz CRM

·       Znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2

·       Samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności w realizacji swoich obowiązków

·       Dyspozycyjności

·       Gotowości do wyjazdów służbowych

·       Gotowości do wsparcia innych działów w firmie

OFERUJEMY:

·       Umowę o pracę – podstawa + premia

·       Możliwość dynamicznego awansu stanowiskowego

·       Dobrą atmosferę

·       Narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon komórkowy

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

FOODjobs Sp. z o.o.


,
788566530
Osoba Kontaktowa
Beata Świrk

Zobacz podobne