Obsługa klienta międzynarodowego - dział AP/AR - praca z językiem niemieckim
Obsługa klienta międzynarodowego - dział AP/AR - praca z językiem niemieckim
Obowiązki:
Wsparcie procesów księgowych i administracyjnych
Świadczenie wysokiego poziomu usług
Praca w systemach międzynarodowych (SAP/Salesforce)
Kontakt z klientami biznesowymi firmy i stałą współpraca związana z procesami księgowymi
Analiza danych i tworzenie raportów na potrzeby klienta
Udział w migracji procesów księgowych i administracyjnych
Kontrolowanie należności na kontach klienta i tworzenie upomnień o zapłatę
Współpraca z działem windykacji
Wystawianie faktur i dokumentów korygujących
Tworzenie pozostałej dokumentacji
Korespondencja z klientami i innymi działami księgowymi w firmie,
Przygotowywanie analiz i raportów
Analiza danych
Praca w systemach specjalistycznych - SAP/Salesforce
Wymagania stawiane kandydatom:
Znajomość języka angielskiego i niemieckiego, na poziomie minimum B2
Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, związane z działami AP/AR, obsługą klienta itp
Znajomość procesów księgowych oraz przepisów z tego zakresu
Chęć dalszego rozwoju w tym zakresie
Dyspozycyjności do pracy na pełen etat
Oferta naszego klienta:
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w międzynarodowej firmie
Sprzęt służbowy, potrzebny do wykonywania codziennych obowiązków
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, multisport, my benefit platforma i inne)
Pracę z placówek firmy: Wrocław, Poznań, Łódź, Kraków
Udział w ciekawych projektach w międzynarodowym środowisku u klienta z stabilną pozycją na rynku
Jasna ścieżka kariery, możliwości podnoszenia kompetencji