

Asystentka zarządu
KKBud to spółka konsultingowa działająca na polskim rynku budownictwa kubaturowego, inżynieryjnego i ochrony środowiska. Specjalizujemy się w zarządzaniu inwestycjami w formule Project Management, Inżyniera Kontraktu oraz Inwestora Zastępczego. Jako niezależny konsultant dbamy o realizację projektu inwestycyjnego zgodnie z regułą 3E, czyli efektywnie, ekonomicznie i etycznie. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko asystena/tki zarządu w siedzibie spółki:
Wymagania:
- Samodyscyplina
- Wysoka kultura osobista i otwartość
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office
- Silne zdolności organizacyjne
- Odpowiedzialność i dbałość o szczegóły podczas wykonywania zadań
- Angielski mile widziany
Kluczowe Obowiązki:
- Prowadzenie sekretariatu spółki i dbanie o wizerunek firmy, estetykę i porządek w biurze
- Obsługa oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa spotkań organizowanych w spółce
- Organizacja spraw bieżących funkcjonowania biura, zaopatrzenia w niezbędne materiały, kontrola faktur kosztowych
- Prowadzenie ewidencji sprzętu służbowego
- Tworzenie, redagowanie i edycja pism na potrzeby Zarządu
- Archiwizacja dokumentacji
- Wsparcie w realizacji bieżących zadań i projektów o charakterze administracyjnym i organizacyjnym
Co oferujemy:
- Pracę od zaraz
- Pracę w siedzibie spółki w Poznaniu przy ul. Św. Michała 43
- Krótszą pracę w piątki = dłuższy weekend
- Dostęp do specjalistów i szeregu badań dzięki opiece medycznej LuxMed
- Dostęp do obiektów sportowych poprzez program MultiSport
- Komputer i telefon służbowy
Uwaga: Przy wszystkich zgłoszeniach prosimy o dopisanie formuły: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę KKBud Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę KKBud Sp. z o.o. na potrzeby przyszłych rekrutacji”. Spółka KKBud zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami