Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
- Odbieranie połączeń telefonicznych od realizatorów programu i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące technicznej strony naszej platformy oraz harmonogramu realizacji programu.
- Przeprowadzanie realizatorów programu przez funkcjonalności i możliwości platformy, udzielanie instrukcji i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Skuteczne identyfikowanie i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez realizatorów programu.
- Dynamiczne reagowanie na potrzeby i pytania realizatorów programu , dostosowywanie się do różnych sytuacji i zachowanie profesjonalizmu podczas interakcji.
- Wyjaśnianie realizatorom programu, w jaki sposób mogą samodzielnie rozwiązać problemy techniczne lub inne zgłaszane w związku z naszym produktem, udzielanie klarownych instrukcji i pomocy.
- Przesyłanie dokumentacji realizatorom programu, komunikacja w kwestii poprawnego wypełnienia dokumentacji, egzekwowanie dokumentów po ich uzupełnieniu.
- Analiza danych i przekazywanie zbiorczych danych przełożonemu.
- Podtrzymywanie oraz budowanie relacji z naszymi partnerami.
- Sprzedaż programów profilaktycznych oraz innych produktów edukacyjnych.
- Wsparcie pracowników działu w codziennej pracy.
Nasze wymagania
- Dobre umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie jak i piśmie, poparte doświadczeniem zawodowym - będziesz pracować z ludźmi, którzy potrzebują rozwiązać problem - szybko i sprawnie
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
- Znajomość obsługi platform internetowych oraz ogólnych umiejętności poruszania się w środowisku online.
- Gotowość do nauki nowych platform i systemów oraz skutecznego przekazywania wiedzy użytkownikom.
- Umiejętność skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
- Szybkie przyswajanie wiedzy i gotowość do nauki nowych narzędzi i funkcji.
- Umiejętność pracy w zespole, elastyczność i dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb klienta.
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem i skuteczne zarządzanie czasem.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność ustalania priorytetów.
To oferujemy
Proponujemy umowę zlecenie/B2B (na okres pierwszych 3 miesięcy, 8-godzinny dzień pracy, 5 dni w tygodniu). To czas wdrożeniowy, w którym obie strony będą się wzajemnie poznawać. Zależy nam na współpracy długookresowej – stopniowo budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po 3 miesiącach usiądziemy do rozmowy na temat zmiany formy zatrudnienia oraz wysokości wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie takie stanowisko jest tym, w którym byś się widział. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości.
Wybrane osoby zaprosimy na indywidualną rozmowę do biura fundacji (pierwszy etap). Podczas spotkania porozmawiamy o tym, co napisaliśmy wyżej. Wybrane osoby po pierwszym etapie zaprosimy na kolejną rozmowę z zarządem fundacji (drugi etap), bardziej szczegółową, opartą również o informacje, które wzajemnie wymienimy na pierwszym spotkaniu.
Terminy rekrutacji:
11.10.2023 - 03.11.2023 – nadsyłanie zgłoszeń
06.11.2023 - 08.11.2023 – I etap
09.11.2023 - 10.11.2023 – II etap
11.11.2023 lub wcześniej – rozpoczęcie pracy