Wróć do wynkiów
oferta bezpłatna
dodano około rok temu

Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta

Opole flagPolska
4500-5000  PLN / m-c
Wyświetleń: 1050Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-

Twój zakres obowiązków

  • Odbieranie połączeń telefonicznych od realizatorów programu i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące technicznej strony naszej platformy oraz harmonogramu realizacji programu.
  • Przeprowadzanie realizatorów programu przez funkcjonalności i możliwości platformy, udzielanie instrukcji i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Skuteczne identyfikowanie i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez realizatorów programu.
  • Dynamiczne reagowanie na potrzeby i pytania realizatorów programu , dostosowywanie się do różnych sytuacji i zachowanie profesjonalizmu podczas interakcji.
  • Wyjaśnianie realizatorom programu, w jaki sposób mogą samodzielnie rozwiązać problemy techniczne lub inne zgłaszane w związku z naszym produktem, udzielanie klarownych instrukcji i pomocy.
  • Przesyłanie dokumentacji realizatorom programu, komunikacja w kwestii poprawnego wypełnienia dokumentacji, egzekwowanie dokumentów po ich uzupełnieniu.
  • Analiza danych i przekazywanie zbiorczych danych przełożonemu.
  • Podtrzymywanie oraz budowanie relacji z naszymi partnerami.
  • Sprzedaż programów profilaktycznych oraz innych produktów edukacyjnych.
  • Wsparcie pracowników działu w codziennej pracy.

Nasze wymagania

  • Dobre umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie jak i piśmie, poparte doświadczeniem zawodowym - będziesz pracować z ludźmi, którzy potrzebują rozwiązać problem - szybko i sprawnie
  • Doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.
  • Znajomość obsługi platform internetowych oraz ogólnych umiejętności poruszania się w środowisku online.
  • Gotowość do nauki nowych platform i systemów oraz skutecznego przekazywania wiedzy użytkownikom.
  • Umiejętność skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Szybkie przyswajanie wiedzy i gotowość do nauki nowych narzędzi i funkcji.
  • Umiejętność pracy w zespole, elastyczność i dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb klienta.
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i skuteczne zarządzanie czasem.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność ustalania priorytetów.

To oferujemy

Proponujemy umowę zlecenie/B2B (na okres pierwszych 3 miesięcy, 8-godzinny dzień pracy, 5 dni w tygodniu). To czas wdrożeniowy, w którym obie strony będą się wzajemnie poznawać. Zależy nam na współpracy długookresowej – stopniowo budujemy stabilny i zgrany zespół. Dlatego po 3 miesiącach usiądziemy do rozmowy na temat zmiany formy zatrudnienia oraz wysokości wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.

Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie takie stanowisko jest tym, w którym byś się widział. Będziemy czytać z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.

CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości.

Wybrane osoby zaprosimy na indywidualną rozmowę do biura fundacji (pierwszy etap). Podczas spotkania porozmawiamy o tym, co napisaliśmy wyżej. Wybrane osoby po pierwszym etapie zaprosimy na kolejną rozmowę z zarządem fundacji (drugi etap), bardziej szczegółową, opartą również o informacje, które wzajemnie wymienimy na pierwszym spotkaniu.

Terminy rekrutacji:

11.10.2023 - 03.11.2023 – nadsyłanie zgłoszeń

06.11.2023 - 08.11.2023 – I etap

09.11.2023 - 10.11.2023 – II etap

11.11.2023 lub wcześniej – rozpoczęcie pracy

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Fundacja "Wypłyń na Głębię"


Opole, Polska
786941396
Osoba Kontaktowa
Justyna Trojan
strona www:
www.wyplyn.pl

Zobacz podobne