Pracownik administracyjno-biurowy
Stowarzyszenie TRISO poszukuje odpowiedzialnego pracownika, który ma ambicje by rozwijać siebie i nasze Stowarzyszenie.
Praca stacjonarna w Opolu na stanowisku administracyjno-biurowym w wymiarze pełnego etatu.
Praca posiada niekorporacyjny, w wielu aspektach zbliżony do startup'owego, charakter. Bez (zazdrosnych) współpracowników i (mikrozarządzającego) bezpośredniego przełożonego.
Poszukiwana jest osoba do trwałego zatrudnienia.
Stowarzyszenie TRISO od 1999 wspiera dzieci, młodzież i osoby dorosłe z trisomią 21 oraz ich rodziny z Opola i województwa opolskiego. Założone i kierowane przez lekarza dr Joannę Łabę osiągnęło stabilną pozycję na liście opolskich organizacji pozarządowych.
Obowiązki na oferowanym stanowisku składają się z dwóch części:
- bieżącej obsługi administracyjno-biurowej Stowarzyszenia oraz realizowanych projektów
- w pozostałym czasie pracy, aktywnego uczestniczenia w rozwoju Stowarzyszenia i jego misji niesienia wielopłaszczyznowej pomocy osobom z trisomią 21
Minimalne wymagania:
- podstawowym, niezbędnym wymaganiem jest wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz miejsce pracy
- nastawienie na rozwój (własny), bezpośrednio przyczyniający się (ukierunkowany na) rozwój Stowarzyszenia
- - nie szukamy osoby, która po „wykonaniu wszystkich zleconych zadań i poleceń” na pozostałe godziny w pracy nie ma większych ambicji niż „przeglądanie Facebooka”
- wykształcenie min. średnie ogólnokształcące
- ponadto:
- - wysoka kultura osobista
- - nienaganna prezencja
- - zorganizowanie
- - skrupulatność
- - samodzielność
- - znajomość lub gotowość do nauki obsługi pakietów biurowych (Microsoft Office, LibreOffice, Apache OpenOffice)
- - znajomość lub gotowość do nauki obsługi klienta poczty e-mail (Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook, itp.)
- - znajomość lub gotowość do nauki obsługi sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka, faks)
- - znajomość lub gotowość do nauki podstawowych czynności z zakresu prowadzenia ewidencji księgowej
Ramowy zakres obowiązków:
- przyjmowanie i odpisywanie na korespondencję
- kontakt z rodzicami, terapeutami
- prowadzenie elektronicznego oraz papierowego obiegu dokumentów
- obsługa projektów dofinansowywanych z PFRON, ROPS i innych
- sporządzanie dokumentacji zewnętrznej Stowarzyszenia
- wykonywanie bieżących poleceń Prezesa Zarządu i koordynatora projektów
Stowarzyszenie aktywnie wdraża cyfryzację i automatyzację pracy, co istotnie zmniejsza czas, który wymagany jest do obsługi administracyjno-biurowej. W związku z tym, poszukiwana jest osoba ambitna, pragnącą się rozwijać i osiągać nowe cele.
Oferta jest odpowiednia dla osób zaczynających swoją karierę — do wykonywania obowiązków administracyjno-biurowych pracownik zostanie przeszkolony i wdrożony (nie jest wymagane doświadczenie).
Praca jest jednak również odpowiednią na całe życie, dzięki możliwości stałego rozwoju. Dobra pozycja naszego Stowarzyszenia w regionie umożliwia realizowanie wielu ciekawych i wartościowych projektów. Wybieraj zadania, które Cię inspirują i które będziesz wykonywać z radością. A kiedy poczujesz chęć nauki czegoś nowego — będziesz mieć taką możliwość. Możesz np.:
- nauczyć się i zacząć organizować w imieniu Stowarzyszenia wydarzenia kulturalne, a nawet zaprosić Prezydenta Miasta czy udzielić wywiadu mediom
- zorganizować i kierować pracą wolontariuszy Stowarzyszenia, wspólnie zmieniając świat na lepszy
- poszukać sposobu, w jaki aktywność Stowarzyszenia w mediach społecznościowych może przyczynić się do jego rozwoju i zarządzać tymi kanałami
- znaleźć i kontaktować się z firmami i osobami prywatnymi, które mogłyby wesprzeć nasze Stowarzyszenie (finansowo i niefinansowo) i m.in. pomóc zrealizować Twoje pomysły
- nauczyć się i prowadzić stronę internetową Stowarzyszenia korzystającą z systemu WordPress
- wyszukać, zawnioskować i pokierować mniejszym projektem dofinansowanym z urzędów (miasta, marszałkowskiego), ROPS, PFRON, firm oraz fundacji działających przy firmach — np. organizacji spotkania z Mikołajem. Wiele z tych projektów przewiduje dodatkowe wynagrodzenie dla koordynatora takiego projektu — dla Ciebie
- znaleźć korzystny dla Stowarzyszenia cel kampanii Google Ads, nauczyć się i poprowadzić ją (mamy środki finansowe od firmy Google)
- nauczyć się obsługi programów do tworzenia grafiki komputerowej (rastrowej, wektorowej) i tworzyć potrzebne i faktycznie wykorzystywane przez Stowarzyszenie projekty (np. plakaty wydarzeń)
- wiele innych
Oczywiście wszystkie te pomysły będziesz mógł/mogła realizować, gdy obowiązki danego dnia zostaną przez Ciebie wykonane. Jednak, dzięki cyfryzacji, automatyzacji i dobrej organizacji pracy, czasu będzie wystarczająco dużo. Co ważne, Twoje pomysły na usprawnienie i dalsze skrócenie czasu poświęcanego na wykonanie niezbędnych obowiązków administracyjno-biurowych, są bardzo pożądane — na pewno zostaną wysłuchane i docenione.
Miejsce i czas pracy
- praca stacjonarna
- nowo wyremontowany budynek Centrum Aktywności i Rehabilitacji przy ul. Jagiellonów 53 w Opolu
- do dyspozycji nowy komputer z systemem system Windows oraz dwa co najmniej 24-calowe monitory, urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kserokopiarka)
- wymiar pełnego etatu:
- - od poniedziałku do piątku w godz. 8 do 16
- - jeden dzień w tygodniu (do ustalenia) w godz. 10 do 18, aby do biura Stowarzyszenia mogły zgłosić się osoby, które nie mogą pojawić się w standardowych godzinach pracy (rodzice, terapeuci, itd.)
Forma i okres współpracy
- początkowo umowa na okres próbny od 1 do 3 miesięcy (płatna)
- oferujemy stabilne zatrudnienie
- - Stowarzyszenie działa od ponad 20 lat i ciągle się rozwija
- w przyszłości możliwa umowa o pracę na czas nieokreślony po potwierdzeniu zaangażowania pracownika w działalność Stowarzyszenia
- - nie możemy dopuścić do sytuacji, w której pieniądze darczyńców, sponsorów i ludzi dobrej woli zamiast na pomaganie potrzebującym zostałyby przeznaczone na zatrudnienie drugiego pracownika administracyjnego-biurowego, gdy podstawowego nie ma w pracy choć pobiera pensję ze środków Stowarzyszenia