Junior Technical Customer Support
Potrafisz szybko rozwiązywać problemy techniczne i cenisz sobie kontakt z ludźmi z całego świata?
Świetnie! To właśnie Ciebie szukamy!
Dołącz do naszego zespołu jako:
Junior Technical Customer Support
Dział: Technical Support
Miejsce pracy: Opole
Rekrutowany przez: Wazdan Services Limited
Pasujesz do nas, jeśli:
- Dobrze znasz technologie internetowe, jesteś biegły w obsłudze oprogramowania;
- Posiadasz doświadczenie w gromadzeniu i przetwarzaniu danych, masz ogólną wiedzę o bezpieczeństwie w Internecie;
- Potrafisz analitycznie i kreatywnie w rozwiązywać problemy przy podejściu nieliniowym i wielozadaniowym;
- Dobrze znasz język angielski w mowie i w piśmie.
Czym będziesz się zajmować?
- Wspieraniem użytkowników Platformy w ich codziennych zadaniach;
- Dbaniem o przestrzeganie warunków i wymogów licencyjnych;
- Rozwiązywaniem bieżących problemów technicznych;
- Przeprowadzaniem testów nowych funkcji;
- Tworzeniem krótkich opisów produktów i funkcji;
- Rozwijaniem własnych kwalifikacji w potrzebnych w pracy kierunkach.
Dlaczego warto dołączyć do #TeamWazdan?
- Podejmiesz współpracę z międzynarodową firmą, będącą jednym z liderów w swojej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym.
- Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od Twojej wiedzy i kwalifikacji.
- Będziesz współpracować z doświadczonym zespołem przy użyciu nowoczesnych technologii, dzięki czemu podniesiesz swoje kwalifikacje.
- Otrzymasz szeroki pakiet benefitów, m.in.: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną LuxMed, poniedziałki z pyszne.pl, paczki świąteczne.
- Pracujemy w nowoczesnych i komfortowych biurach, a w wybranych działach oferujemy również pracę w modelu hybrydowym bądź zdalnym. Elastycznie dostosujemy się do Twoich możliwości i preferencji.
- Dbamy o dobrą atmosferę, oferując pracę w zintegrowanym i kreatywnym zespole z poszanowaniem równowagi między pracą i życiem prywatnym.
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania spodziewaj się:
1. Telefonu lub maila od zespołu HR.
2. Technicznego spotkania online z szefem działu i reprezentantem działu HR.
3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę możesz się spodziewać: zadania do wykonania w domu lub pogłębionej rozmowy technicznej.
4. W ostatnim etapie możesz spodziewać się oferty, bądź podziękowania za udział w rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Wazdan Services Limited dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.