Sekretarka
Poszukujemy pracownika obsługi sekretariatu ze znajomością języka angielskiego.
Praca stacjonarna w nowoczesnym biurze w Mysłakowicach.
Zadania:
- Wykonywanie zadań biurowych, w tym obsługa urządzeń biurowych i komputera,
- Praca z dokumentami w języku angielskim,
- Wprowadzanie danych do systemu,
- Dbanie o sprawny i poprawny obieg dokumentów,
- Codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku angielskim w celu sprawnego rozwiązywania problemów,
Oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
- Doświadczenie w pracy biurowej,
- Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami w firmie,
Oferujemy:
- Ciekawą pracę i możliwość rozwoju zawodowego,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w nowoczesnym biurze i zgranym zespole,
- Długoterminową współpracę.
- Dofinansowanie dojazdów do biura
- Dostęp do szkoleń, lekcji angielskiego, benefitów
- Piątkowe obiady :)
Klauzula RODO
Prosimy o dopisanie klauzuli: Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych jest Regess Sp. z o.o. z siedzibą w Mysłakowicach 58-533, Łokietka 30. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i usunięcia. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej