dodano ponad rok temu
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. francuskim
Łódź Polska
Wyświetleń: 1387Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
francuski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
• Codzienna realizacja i koordynacja zamówień klientów w programie SAP
• Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami macierzystymi i magazynami zlokalizowanymi w Europie
• Zarządzanie wierzytelnościami, fakturami i notami kredytowymi/debetowymi
• Terminowe odpowiadanie na różne zapytania i doraźne prośby związane z zarządzaniem zamówieniami
• Pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów
• Budowanie długoterminowych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami
Oczekiwania:
• Bardzo dobra znajomość języka francuskiego, angielskiego i polskiego - min. B2
• Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami lub podobne
• Bardzo silne umiejętności komunikacyjne
• Znajomość pakietu MS Office
• Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Mile widziana:
• Umowa o pracę z naszym Klientem
• Hybrydowy model pracy
• Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
• Benefity: pakiet prywatnej opieki medycznej, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, szkolenia wewnętrzne
• Nowoczesne biuro zlokalizowane w centrum Łodzi
Oferta dotyczy pracy stałej.
• Codzienna realizacja i koordynacja zamówień klientów w programie SAP
• Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami macierzystymi i magazynami zlokalizowanymi w Europie
• Zarządzanie wierzytelnościami, fakturami i notami kredytowymi/debetowymi
• Terminowe odpowiadanie na różne zapytania i doraźne prośby związane z zarządzaniem zamówieniami
• Pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów
• Budowanie długoterminowych relacji z klientami i wewnętrznymi interesariuszami
Oczekiwania:
• Bardzo dobra znajomość języka francuskiego, angielskiego i polskiego - min. B2
• Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami lub podobne
• Bardzo silne umiejętności komunikacyjne
• Znajomość pakietu MS Office
• Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Mile widziana:
- Znajomość języka hiszpańskiego – min. B2
• Umowa o pracę z naszym Klientem
• Hybrydowy model pracy
• Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
• Benefity: pakiet prywatnej opieki medycznej, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, szkolenia wewnętrzne
• Nowoczesne biuro zlokalizowane w centrum Łodzi
Oferta dotyczy pracy stałej.
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).