dodano prawie 3 lata temu
Asystent/Asystentka Zarządu
Łódź Polska
Wyświetleń: 29Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejsce pracy: Łódź
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę sekretariatu, obieg korespondencji, przyjmowanie interesariuszy, odbieranie telefonów
- wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego z koncentracją na wysoką jakość wykonywanych zadań
- prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie
- zajmowanie się sprawami organizacyjnymi ułatwiającymi pracę Prezesa Zarządu
- współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy
- współpraca z firmami zewnętrznymi i monitorowanie prac wykonywanych na zlecenie Przełożonego
- aktywności telefoniczne
- wysyłka i odbiór wszelkiej poczty
- ewidencjonowanie korespondencji – kontrole wpływu faktur, pism, umów
- organizacje terminów, delegacji
- ogólne czynności administracyjne i kontrolne
- archiwizacja dokumentów i zapewnienie ich należytego obiegu oraz sprawowanie nadzoru nad archiwum, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
- zapewnienie ciągłości funkcjonowania biura poprzez zarządzanie jego pracami oraz nadzór nad umowami
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim poparte referencjami
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie
- umiejętność płynnej pracy z komputerem w tym szczególnie w zakresie pakietu Microsof Office
- zorientowanie na bardzo wysoką jakość świadczonej pracy, na detale oraz szybkość , ale i skuteczność realizowania celów
- wysoka kultura osobista , umiejętności skutecznej komunikacji
- bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
- bardzo dobrze rozwinięta umiejętność analizowania, przewidywania i rozwiązywania problemów
- odporność na stres
- asertywność i umiejętność pracy w zespole
W ramach współpracy oferujemy:
- umowę o pracę u docelowego pracodawcy
- dodatki na święta
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata
- ruchomy czas pracy do ustalenia z przełożonym od 7:00 do 9:00
- dodatkowy Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy
- dofinansowany wypoczynek
- samodzielność na zajmowanym stanowisku
- wdrożenie na stanowisko pracy
- długoterminową współpracę
- narzędzia do pracy (telefon oraz komputer)
- możliwość awansu wewnętrznego
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).