Wróć do wynkiów
oferta bezpłatna
dodano około 2 miesiące temu

Główny księgowy w Wydziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym

Łódź flagPolska
Wyświetleń: 79Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
-
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Powyżej 4 lat

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: główny księgowy w Wydziale Obsługi w Referacie Finansowo-Księgowym

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Łódź

ADRES URZĘDU:

Okręgowy Urząd Miar

ul. Narutowicza 75

90-132 Łódź

WARUNKI PRACY

Co oferujemy naszym pracownikom?

- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,

- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

- dogodną lokalizację w centrum Łodzi z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,

- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- trzynaste wynagrodzenie,

- szkolenia oraz możliwość dalszego rozwoju kompetencji zawodowych

- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,

- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie .

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

-praca przy komputerze.

Budynek urzędu i jego wyposażenie (windy, łazienki) zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami

Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi

Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, a także kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości

Nadzorowanie obsługi księgowo-finansowej Urzędu

Planowanie budżetowe, finansowe, tworzenie prognoz i zapotrzebowań na środki budżetowe, opracowywanie projektów zmian w planie finansowym Urzędu

Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i statystycznej w zakresie realizowanych funkcji, a także analizy ekonomiczno – finansowej

Nadzorowanie wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Opracowywanie analiz i materiałów informacyjnych z realizacji budżetu

Nadzorowanie i kontrola nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników

Dokonywanie ocen pracowników komórki organizacyjnej

Udzielanie urlopów i delegowanie pracowników do odbycia wyjazdów służbowych

Rozlicznie inwentaryzacji składników majątku aktywów i pasywów Urzędu w celu spełnienia obowiązku ustawowego

Organizowanie procesu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów księgowych

Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora należą do kompetencji głównego księgowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

wykształcenie – średnie ekonomiczne lub jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów – zgodnie z art.54 ust.2 pkt 5 ppkt. b,c,d. ustawy o finansach publicznych.

doświadczenie zawodowe – co najmniej 6 lat w księgowości

Znajomość ustaw: o rachunkowości, finansach publicznych, zasadach gospodarki finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych oraz klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków, prawo zamówień publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku VAT.

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

wykształcenie – wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe – zgodnie z art.54 ust.2 pkt 5 ppkt a ustawy o finansach publicznych

doświadczenie zawodowe – co najmniej 3 lata w księgowości

Znajomość ustaw: prawo o miarach, o służbie cywilnej

Znajomość informatycznego systemu obsługi budżetu państwa Trezor

Znajomość systemu bankowości elektronicznej NBP Videotel, finansowo-księgowego

Umiejętność zarzadzania zespołem

Umiejętność sporządzania ocen, analiz ekonomicznych

Umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji, odpowiedzialność

i komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny

kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy

kopie świadectw pracy

oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 16 grudnia 2024 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Okręgowy Urząd Miar

ul. Narutowicza 75

90-132 Łódź

Referat Kadrowo-Płacowy (pok.104)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy:

1. Szanowny/a Panie/Pani, Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Okręgowego Urzędu Miar w Łodzi, zwany dalej: „Administratorem”.

2. Może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Okręgowy Urząd Miar w Łodzi, ul. G. Narutowicza 75, 90-132 Łódź lub telefonując pod numer:

 +48 (42) 678-77-66

3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Mariusza Kuśmierskiego, z którym można się skontaktować pod adresem: [email protected];

4.Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu uwzględnienia Pani /Pana osoby w procesie rekrutacji. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. a), (wyrażenie przez kandydata na pracownika zgody), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa pracy), a także art. 6 ust 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Pracodawcy tj. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń).

5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Administrator nie udostępnia Pana/Pani danych innym odbiorcom.

6. Podanie danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa jest warunkiem uczestnictwa w rekrutacji, a ich nie podanie skutkuje niemożliwością uczestnictwa w rekrutacji przeprowadzanej przez Pracodawcę. Podanie danych osobowych, na które kandydat wyraził zgodę jest dobrowolne.

7.Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

8.Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres ograniczony wyrażoną przez Pana/Panią zgodą, nie dłużej jednak niż przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w której brał/a Pan/Pani udział.

9.Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

10. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oświadczenia powinny być podpisane odręcznie i opatrzone datą ich sporządzenia. Oferty kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Brak powiadomienia telefonicznego lub e-mailowego jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone można odebrać osobiście w Referacie Kadrowo-Płacowym ( pok.104), pozostałe zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od zakończenia naboru. Prosimy o składanie dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem

ogłoszenie nr 145742.

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Okręgowy Urząd Miar w Łodzi


,
426779437
Osoba Kontaktowa
Blanka Golińska
strona www:
https://lodz.gum.gov.pl/

Zobacz podobne