Specjalista ds. Obsługi Klienta
Poszukujemy osoby do zespołu Customer Care w edrone!
Trochę o nas:
Jesteśmy opartym na AI e-CRM'em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych.
Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.
Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.
Trochę o Tobie:
- posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientami
- jesteś osobą proaktywną, energiczną, zaangażowaną
- nie boisz się wyzwań i nowych obowiązków
- umiesz pracować pod presją czasu
- znasz angielski na poziomie min B2
- znasz podstawy marketingu i/lub interesujesz się e-commerce
- lubisz się rozwijać i śledzić trendy
Mile widziane:
- znajomość HTML
- doświadczenie w e-commerce lub w marketingu
- doświadczenie z klientem B2B
- znajomość pakietu google (dokumenty, kalendarz, arkusze)
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- kontakt z klientami i ich obsługę w godzinach 8/9 - 16/17
- tworzenie scenariuszy Marketing Automation dla klientów
- wsparcie klientów przy wdrażaniu naszego narzędzia oraz szkolenia klientów
- pomoc w rozwiązywaniu technicznych problemów
- regularną wysyłkę newsletterów z porozumieniem z klientami
- obsługę klientów i opiekę nad ich kontem w edrone
- nawiązywanie długotrwałej relacji z klientami i dbanie o ich customer experience
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i jasne zasady współpracy,
- Umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Indywidualne ścieżki rozwoju kariery,
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
- Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
- Dofinansowanie do pakietu sportowego - Multisport i medyczne - LuxMed, lekcje języka angielskiego i portugalskiego, dostęp do portalu mental health i wellbeeing - Mindgram.
- Świetna atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności,
- Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w Krakowie, a po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym,
Jak wygląda proces rekrutacji:
- Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
- Rozmowa telefoniczna z rekruterem - Karol Szymonik
- Spotkanie online z liderką zespołu - Patrycja Haber
- Rozmowa w biurze z liderami zepsołów i menadżerką działu - Wioleta Jednaka
- Decyzja dotycząca oferty
Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.