Office Manager / Asystent biura
Energiaplus Sp. z o. o. zajmuje się obsługą klientów indywidualnych w zakresie programu Czyste Powietrze oraz wykonywaniem audytów energetycznych, OZC. Ponadto współpracuje z firmami zewnętrznymi w ramach realizacji inwestycji związanych z montażem, doborem i doradztwem dotyczącym pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych.
Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko Office Managera w naszym biurze zlokalizowanym w Krakowskim Parku Technologicznym.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów z klientami,
- kompleksowa obsługa klienta w zakresie dotacji m. in. z programu Czyste Powietrze,
- kontakt z klientem mailowy i telefoniczny,
- odbiór poczty przychodzącej i wychodzącej,
- dbanie o porządek i zaopatrzanie biura,
- obsługa programu Subiekt,
- inne prace administracyjne.
Wymagania:
- dobra znajomość MS Office,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność samodzielnej pracy,
- otwartość na kontakt z klientem,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dodatkowym atutem będzie znajomość programu Subiekt.
Oferujemy:
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- miłą atmosferę pracy, imprezy integracyjne, dla wszystkich kawa i herbata w biurze,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.