Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Firma nazwa.pl poszukuje obecnie pracownika na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: zdalnie
Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych od naszych klientów. Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!
PROFIL KANDYDATA:
doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych
umiejętność sprawnego poruszania się po konsoli systemu Linux
samodzielność oraz duże zaangażowanie
łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
gotowość do nauki języków skryptowych
bardzo dobra znajomość zasad pisowni w języku polskim
znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej
gotowość do pracy zmianowej (elastyczny grafik)
otwartość na nowe wyzwania
ZAKRES ZADAŃ:
mailowa obsługa klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim
udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie klientów o postępach w rozwiązywaniu ich problemów
techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta
analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
profesjonalne wdrożenie do pracy
wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w cyklicznych szkoleniach oraz rozwojowych projektach
możliwość awansu wewnętrznego i/lub udział w rekrutacjach wewnętrznych
umowę o pracę
pakiet atrakcyjnych benefitów i zniżki na usługi nazwa.pl (m.in. pakiet startowy, ubezpieczenie medyczne, MultiSport, budżet rozwojowy, cykliczne niespodzianki, imprezy integracyjne itp.)
Wszystkie zainteresowane osoby bardzo proszę o przesyłanie CV poprzez stronę:
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-technicznej-obslugi-klienta,j,255?source=1028