Wróć do wynkiów
dodano około rok temu

Kierownik ds. Kadr i Płac

Kraków +Hybrydowo
Wyświetleń: 1139Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum 2 lata

Obecnie mamy przyjemność prowadzić rekrutację dla uznanej firmy świadczącej kompleksowe usługi dla podmiotów gospodarczych w zakresie kadr i płac, księgowości oraz doradztwa prawnego i podatkowego, na stanowisko:

Kierownik ds. Kadr i Płac Klienta Zagranicznego

Miejsce pracy: Kraków

Do głównych zadań na stanowisku należą:

• Zabezpieczenie i wykonanie prac z obszaru obsługi kadrowo płacowej przydzielonych kluczowych klientów zagranicznych 

• przygotowywanie oraz prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej dla klientów (prowadzenie akt osobowych, umów z zakresu prawa pracy, cywilnoprawnych, sporządzanie innych dokumentów kadrowych - zaświadczenia, świadectwa pracy, ewidencje czasu pracy, druki ZUS i in.)

• Prowadzenie pełnej obsługi płacowej dla Klientów biura (przygotowywanie list płac, naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń dla zatrudnionych pracowników na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych)

• Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych oraz korygujących do ZUS, deklaracji PIT, deklaracji PFRON oraz sprawozdań do GUS

• Prowadzenie rejestrów, ewidencji oraz sprawozdań zgodnie z ustalonymi z Klientami zasadami

• Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów 

• Kontakt z urzędami i instytucjami zewnętrznymi 

• Współudział w budowaniu zespołu kadrowo - płacowego do obsługi klienta zagranicznego oraz docelowo zarządzanie tym zespołem

• Współtworzenie i optymalizacja procedur

• Raportowanie i ścisła współpraca z Zarządem i Dyrektorem Zarządzającym 

Wymagania:

• Kierunkowe wykształcenie wyższe 

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny

• Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac

• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

• Praktyczna znajomość przepisów: prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych

• Doświadczenie w zakresie rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania świadczeń pracowniczych

• Doświadczenie w obsłudze kadrowo – płacowej pracowników delegowanych mile widziane

• Umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność, terminowość oraz dobra organizacja pracy

• Doświadczenie w pracy w programie Enova - mile widziane

• Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Pracodawca oferuje:

• Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy 

• Podejście pro-pracownicze

• Elastyczne formy zatrudnienia – umowa o pracę / umowa zlecenie / B2B

• Możliwość budowania własnego zespołu i jego rozwoju od podstaw

• Szerokie możliwości awansu i rozwoju ścieżki kariery

• Ciekawy wachlarz klientów przede wszystkim zagranicznych

• Udział w bardzo interesujących projektach 

• Elastyczną pracę hybrydową – równowaga pracy stacjonarnej i zdalnej 

• Rozwijające się pakiety benefitów (opieka medyczna, eventy firmowe) 

• Ciągłe podnoszenie kompetencji – inwestycja w pracowników i ich szkolenia 

Kandydatów/ki zainteresowane ofertą zachęcamy do przesyłania CV wraz z klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych. 

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

BestHR


,
577 880 580
Osoba Kontaktowa
BestHR
strona www:
www.besthr.pl

Zobacz podobne