Wróć do wynkiów
dodano ponad 2 lata temu

Key Account Manager

Kraków Polska
Wyświetleń: 1956Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
Minimum rok

Aktualnie dla naszego stałego Partnera w biznesie – firmy No Fluff Jobs – poszukujemy osoby, która obejmie funkcję:

Key Account Manager


Kraków, województwo małopolskie;
Poznań, województwo wielkopolskie


Chcielibyśmy abyś:


  • Posiadał doświadczenie w sprzedaży usług B2B – najlepiej związanych z branżą HR,
  • Znał język angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami anglojęzycznymi,
  • Czuł się lekko w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych – nie miał oporów przed kontaktem z Kontrahentem,
  • Znał i wykorzystywał źródła pozyskiwania potencjalnych Klientów,
  • Z zaangażowaniem podchodził do swojej pracy, cieszył się ze współpracy z nami oraz przedstawiał te same wartości swoim rozmówcom,
  • Był rzetelny, sumienny i pozytywnie nastawiony.

Zadania jakie będą na Ciebie czekać to:


  • Pozyskiwanie Klientów B2B (docelowo firmy z branży IT poszukujące nowego źródła pozyskania kandydatów do pracy, a także agencje pracy i inni zainteresowani publikacją ogłoszeń na portalu),
  • Budowanie własnej sieci kontaktów oraz obsługa obecnych Kontrahentów – rozbudowywanie portfela Klientów, dosprzedaż produktów, aktualizacja obecnych pakietów,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz zamykanie transakcji biznesowych,
  • Permanentne weryfikowanie potrzeb, utrzymywanie relacji z Klientem na wysokim poziomie oraz zaangażowanie w prowadzone działania,
  • Raportowanie działań sprzedażowych z wykorzystaniem CRM.

W zamian otrzymasz:


  • Możliwość stabilnej współpracy na zasadach partnerstwa – B2B – firma poważnie traktuje swoich współpracowników, w związku z czym otrzymasz płatny urlop, dofinansowanie do opieki medycznej oraz możliwość uczestniczenia w kursach językowych,
  • Wynagrodzenie na poziomie 5 000 zł – 7 000 zł netto + VAT,
  • Miesięczną premię, przyznawaną za Twoje wyniki i osiągnięcia,
  • Możliwość pracy zdalnej bądź w biurze (pracuje się w przynależnym regionie),
  • Zespół Specjalistów i Ekspertów – domową atmosferę, możliwość swobodnego wyrażania własnej opinii, empatię, uczciwość i szacunek,
  • Samodzielność – myśl jak właściciele.
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Grupa Progres


,
607121253
Osoba Kontaktowa
Katarzyna Królik

Zobacz podobne