Wróć do wynkiów
dodano ponad 2 lata temu

Koordynator ds. zakwaterowań - Koszalin

Koszalin Polska
Wyświetleń: 1893Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-


  • A-2 Koordynator ds. zakwaterowania
  • Miejsce pracy: biuro w centrum Koszalina,
  • Numer oferty A-2
  • Rozpoczęcie pracy: marzec/kwiecień 2022
  • Okres pracy: na stałe
  • Ilość wakatów: 1

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne zarobki
  • Narzędzia do pracy: laptop, telefon
  • Zadaniowy czas pracy
  • Pracę w renomowanej i międzynarodowej firmie
  • Możliwość rozwoju oraz długoletniej współpracy
  • Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów

Oczekujemy

  • Gotowość do pracy w różnych godzinach popołudniowych, zaangażowanie oraz chęć do pracy również w weekendy
  • Gotowość do wyjazdów do Danii kilka razy w roku
  • Odporność na stres
  • Bardzo dobra umiejętność korzystania z serwisów społecznościowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Duża dokładność w realizacji zadań i umiejętności analityczne
  • Wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta mile widziana
  • Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność i dyspozycyjność
  • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz pracy pod presją czasu
  • Umiejętność opracowania strategii działań na przyszłość
  • Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania
  • Zdolności organizacyjne i samodzielność
  • Ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne

Zakres obowiązków

A. Obsługa bazy mieszkaniowej:

  • Aktywne wyszukiwanie kwater pracowniczych, na terenie całej Danii, miejsc spełniających założone standardy i poziom cenowy, kontakt z właścicielami mieszkań, negocjacje warunków współpracy, spisanie umowy
  • Zabezpieczenie w wyznaczonym okresie czasu niezbędnej ilości miejsc zakwaterowania
  • Dokonywanie bieżących rozliczeń z właścicielami za pobyt i przedkładanie rozliczeń do zapłaty do działu księgowego
  • Aktywne administrowanie bazą mieszkań dostępnych dla pracowników w Danii, przebywających na umowach czasowych (sezonowych) lub długoterminowych; - zakładanie odpowiednich plików i folderów mieszkaniowych, zdjęć
  • Bieżąca reakcja na sytuacje problematyczne w mieszkaniach pracowniczych

B. Inne prace administracyjne

  • Aktywny udział w realizacji i doskonaleniu polityki HR i EB
  • Budowanie bazy kandydatów do pracy
  • Współtworzenie oraz rozwój profili firmowych w mediach społecznościowych
  • Praca na czacie firmowym z pracownikami, kandydatami , bieżące odpowiadanie na kierowane zapytania
  • Koordynowanie przepływu informacji między firmą a pracownikami, a także pomiędzy działami wewnętrznymi
  • Monitorowanie i obsługa portali pracowniczych
  • Koordynowanie wyjazdów do Danii
  • Monitoring konkurencji
Link do Formularza Aplikacyjnego
 www.pf-gruppen.com/oferty-pracy-w-polsce/formularz-aplikacyjny?fbclid=IwAR1ftIrIBXa9plHcUn0veHQqj211h8bKNAIDSrp149ZWWw0QFQCATXMBlhg

Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

PF-GRUPPEN


,
664 764 763, 696 884 799
Osoba Kontaktowa
Klaudia
strona www:
http://pf-gruppen.com

Zobacz podobne