dodano ponad 2 lata temu
Koordynator ds. zakwaterowań - Koszalin
Koszalin Polska
Wyświetleń: 1893Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca stała
Doświadczenie:
-
- A-2 Koordynator ds. zakwaterowania
- Miejsce pracy: biuro w centrum Koszalina,
- Numer oferty A-2
- Rozpoczęcie pracy: marzec/kwiecień 2022
- Okres pracy: na stałe
- Ilość wakatów: 1
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne zarobki
- Narzędzia do pracy: laptop, telefon
- Zadaniowy czas pracy
- Pracę w renomowanej i międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju oraz długoletniej współpracy
- Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów
Oczekujemy
- Gotowość do pracy w różnych godzinach popołudniowych, zaangażowanie oraz chęć do pracy również w weekendy
- Gotowość do wyjazdów do Danii kilka razy w roku
- Odporność na stres
- Bardzo dobra umiejętność korzystania z serwisów społecznościowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Duża dokładność w realizacji zadań i umiejętności analityczne
- Wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta mile widziana
- Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność i dyspozycyjność
- Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz pracy pod presją czasu
- Umiejętność opracowania strategii działań na przyszłość
- Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania
- Zdolności organizacyjne i samodzielność
- Ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne
Zakres obowiązków
A. Obsługa bazy mieszkaniowej:
- Aktywne wyszukiwanie kwater pracowniczych, na terenie całej Danii, miejsc spełniających założone standardy i poziom cenowy, kontakt z właścicielami mieszkań, negocjacje warunków współpracy, spisanie umowy
- Zabezpieczenie w wyznaczonym okresie czasu niezbędnej ilości miejsc zakwaterowania
- Dokonywanie bieżących rozliczeń z właścicielami za pobyt i przedkładanie rozliczeń do zapłaty do działu księgowego
- Aktywne administrowanie bazą mieszkań dostępnych dla pracowników w Danii, przebywających na umowach czasowych (sezonowych) lub długoterminowych; - zakładanie odpowiednich plików i folderów mieszkaniowych, zdjęć
- Bieżąca reakcja na sytuacje problematyczne w mieszkaniach pracowniczych
B. Inne prace administracyjne
- Aktywny udział w realizacji i doskonaleniu polityki HR i EB
- Budowanie bazy kandydatów do pracy
- Współtworzenie oraz rozwój profili firmowych w mediach społecznościowych
- Praca na czacie firmowym z pracownikami, kandydatami , bieżące odpowiadanie na kierowane zapytania
- Koordynowanie przepływu informacji między firmą a pracownikami, a także pomiędzy działami wewnętrznymi
- Monitorowanie i obsługa portali pracowniczych
- Koordynowanie wyjazdów do Danii
- Monitoring konkurencji
Link do Formularza Aplikacyjnego
www.pf-gruppen.com/oferty-pracy-w-polsce/formularz-aplikacyjny?fbclid=IwAR1ftIrIBXa9plHcUn0veHQqj211h8bKNAIDSrp149ZWWw0QFQCATXMBlhg
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).