dodano ponad rok temu
Asystent/ka działu Administracji
Konin Polska
Wyświetleń: 1673Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Umowa-zlecenie
Doświadczenie:
-
Zadania:
- Zarządzanie zamówieniami, dostawą i dystrybucją materiałów biurowych, nadzór nad firmą sprzątającą
- Zarządzanie użytkowaniem samochodu firmowego, tworzenie rejestru
- Wsparcie administracyjne dla biura
- Wsparcie w zakresie obiegu dokumentów zakupowych księgowych
- Zapewnienie właściwej rejestracji i archiwizacji dokumentów
- Organizacja specjalnych wydarzeń firmowych
- Codzienne wspieranie zespołu
Warunki pracy:
- Zatrudnienie na część etatu (praca 3 dni w tygodniu, ok. 96 godzin w miesiącu)
- Praca stacjonarna w biurze w Koninie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (możliwa Umowa Zlecenia w przypadku studentów)
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego Allianz, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy biurowej będzie atutem
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).