Specjalista ds. obsługi klienta (e-commerce)
Lubisz oglądać i tworzyć spontaniczne i ekscytujące filmiki?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, kto zarządza mediami społecznościowymi i jak działają od środka?
Masz problem podczas scrollowania filmików? Masz teraz okazję wpłynąć na rozwój największej platformy social media!
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Swój dzień zaczynasz od scrollowania social mediów
- Pomyślnie ukończyłeś studia
- Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania
- Sprawnie i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
- Jesteś zorientowany na klienta - ważna jest dla Ciebie jego satysfakcja, jesteś cierpliwy i empatyczny
- Jesteś pozytywnie nastawiony i potrafisz podejmować racjonalne decyzje pod presją
- Jesteś spokojny i dobrze zorganizowany, a jednocześnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku. Zmiany napędzają Cię do działania.
Co będzie należało do Twoich codziennych obowiązków?
· Sprawne reagowanie na zgłaszane przez klientów problemy,
· Sprawdzanie zgłaszanych problemów zgodnie z misją firmy,
· Upewnianie się, że zapewniamy najlepsze doświadczenia użytkownikom poprzez rozwijanie problemów i opracowywanie rozwiązań,
· Efektywne zarządzanie swoim czasem z silną zdolnością do wielozadaniowości.
Co możemy zaoferować w zamian?
- Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach w międzynarodowym środowisku
- Elastyczne godziny pracy (system zmianowy, od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10 do 22)
- Umowa o pracę (4400 zł/miesiąc) lub umowa zlecenie (26,19 zł/godz.) + możliwość premii - to zależy od Ciebie!
- System benefitów.
- System rozwoju talentów (awanse wewnętrzne)
- Budowanie wartościowych relacji/kontaktów ze współpracownikami i klientami